Czerwiec to miesiąc wprost wymarzony dla marketerów. Jest to okres rozpoczęcia lata i wakacji, a tym samym czas wielu ciekawych wydarzeń, które można wykorzystać w komunikacji swojej marki. Oto kilka kluczowych wydarzeń, które warto mieć na uwadze, planując działania marketingowe na czerwiec.
Dzień Dziecka to jedno z tych wydarzeń, które marki często wykorzystują w swoich planach marketingowych. W zależności od produktu lub usługi, które firma oferuje, mogą to być różne działania, które zwracają się do dzieci, rodziców, a czasem do całych rodzin. Wszystkich zainteresowanych tematyką wykorzystania tego święta zachęcamy do zapoznania się ze wciąż aktualnym wpisem poświęconym właśnie tej tematyce. Artykuł 7 pomysłów na komunikację Twojej marki z okazji Dnia Dziecka znajdziecie na naszym blogu. A tymczasem my za sprawą kampanii McDonald's z 2016 roku przypominamy, że wszyscy jesteśmy dziećmi.
https://www.youtube.com/watch?v=22cYY_uRugc
Zanim rozpoczną się wakacje, czerwiec ma dla nas w prezencie długi weekend, który w połączeniu z katolickim świętem Bożego Ciała daje nam idealną możliwość na przedwakacyjny, kilkudniowy wypad za miasto. To co? Gotowi na camping? Kampania grilla weber powinna Was wystarczająco do tego zachęcić.
https://youtu.be/4dwHx1Np7RU
Kolejne święto w kalendarzu, które wywołuje moc wzruszeń to Dzień Ojca, czyli okazja do podziękowania ojcom za trud wychowania, ale także szansa dla marek na zwiększenie sprzedaży i zbudowanie relacji z klientami. To zatem dobry moment na promocję produktów lub usług, które ułatwiają życie każdemu tacie. Jeśli szukacie więcej inspiracji do tematycznych kampanii z ojcem w roli głównej zachęcamy do przeczytania naszego artykułu 7 kampanii podkreślających wyjątkową rolę ojca, a także do obejrzenia reklamy ciasteczek Oreo, która nas wyjątkowo chwyta za serce.
https://youtu.be/5EasOndd56c
Początek wakacji zawsze zbiega się z początkiem lata. I to ten moment, na który większość z nas czeka. To także dobry czas dla wielu branż, ponieważ ludzie często planują podróże, wydatki na rozrywkę, zakupy sezonowe i inne aktywności związane z wolnym czasem. Ten potencjał warto wykorzystać. Przygotuj się na zatem na wakacje lepsze o sport z kampanią od Dechatlon.
https://www.youtube.com/watch?v=4xwd8utJZ2s
Pamiętaj, że skuteczne wykorzystanie możliwości marketingowych wymaga starannego planowania, jak największego dostosowania oferty do indywidualnych potrzeb oraz zrozumienia i adresowania potrzeb Twojej grupy docelowej. Nie bój się być innowacyjnym i przyciągać swoją publiczność poprzez interesujące i angażujące inicjatywy! To strategia, która zawsze przynosi rezultaty!
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni