zobacz, co stoi za naszym rozwojem
Technologia gna do przodu i daje nowe możliwości.
W tym zakresie przyjęliśmy podejście Steva Jobsa tworząc
w ramach którego stale pracujemy nad nowymi inicjatywami, testujemy je i doprowadzamy do stanu proof of concept. Te które rokują na przyszłość procesujemy do stadium MVP, by sprawdzone mogły zobaczyć światło dzienne i wypłynąć na rynku .
W INIS wypracowaliśmy metodologię inicjowania nowych przedsięwzięć optymalizujących naszą bieżącą pracę oraz takich, które mają możliwość przeobrażenia się w samodzielne projekty. Działamy w sześcioetapowym podejściu .
1.
2.
3.
4.
5.
6.
zobacz nasze przykładowe projekty i etapy ich rozwoju
Próba wykorzystania technicznych możliwości jakie daje poczta gmail wspierana przez technologię AMP
Status
projektu:
Etap 4
Nazwa
komercyjna:
Brak
Dedykowana
strona projektu:
Brak
Współpraca z DeepBi w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji do określania najbardziej efektywnych grup adresowych z pośród kilkunastu milionów
Status
projektu:
Etap 6
Nazwa
komercyjna:
AI@ by INIS
Dedykowana
strona projektu:
inis.pl/ai
Udostępnienie klucza API do integracji systemu mailingowego INIS z zewnętrznym narzędziami umożliwiające m.in.
Status
projektu:
Etap 6
Nazwa
komercyjna:
API INIS
Dedykowana
strona projektu:
system.inis.pl
System w formule SaaS, przeznaczony do samodzielnej realizacji wysyłek kampanii retargetingowych, adresowanych do anonimowych użytkowników odwiedzających sklepy e-commerce i witryny WWW
Status
projektu:
Etap 6
Nazwa
komercyjna:
Revhunter
Dedykowana
strona projektu:
revhunter.pl
Stała analiza, testowanie i optymalizowanie parametrów realizowanych wysyłek mailingowych w zakresie:
Status
projektu:
Nazwa
komercyjna:
Brak
Dedykowana
strona projektu:
Brak
Poznaj namiastkę naszych realizacji
branża: home & decor, meble
target: anonimowi odwiedzający sklep
media: e-mail retargeting - Revhunter
Kampania skierowana do anonimowych osób odwiedzających sklep, które nie dokonały konwersji podczas wizyty
okres: stale
grupa badawcza: odbiorcy e-mailingów reklamowych
media: e-mail
Wypracowanie modeli ułatwiających targetowanie, na podstawie 14 zmiennych mających wpływ na dostarczalność i efektywność kampanii w konkretnych kategoriach i do konkretnych grup docelowych.