Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największych zniżek i rabatów.
Black Friday i Cyber Monday to dwa dni, które od lat elektryzują konsumentów na całym świecie. Sklepy oferują wtedy jedne z największych zniżek w ciągu roku, a klienci planują swoje zakupy na te konkretne dni.
Czarny Piątek, to tradycja, która narodziła się w Stanach Zjednoczonych. To dzień po Święcie Dziękczynienia (obchodzonego w czwarty czwartek listopada), który nieoficjalnie inauguruje sezon zakupów świątecznych. Cyber Monday, obchodzony w poniedziałek zaraz po Black Friday, to odpowiedź świata e-commerce na tradycyjne wyprzedaże. Został wprowadzony w 2005 roku w USA, by zachęcić konsumentów do zakupów online.
Amazon oraz wiele innych firm postanowiło przenieść Black Friday na wyższy poziom, wprowadzając cały tydzień zniżek. W ramach kampanii “Black Week” zachęcają klientów do częstego odwiedzania sklepów, aby nie przegapić atrakcyjnych okazji na każdy dzień.
https://youtu.be/Vjcp2RfoEvI?feature=shared
Firmy chętnie wypuszczają reklamy, promujące produkty na sezon jesienno-zimowy, takie jak okrycia wierzchnie, ciepłe swetry, kosmetyki do pielęgnacji w chłodniejsze dni czy artykuły, które wprowadzą przytulną i ciepłą atmosferę w domu.
https://youtu.be/tFVjMwszkh8?feature=shared
Movember to globalna kampania społecznościowa, która ma na celu zwrócenie uwagi na problemy zdrowotne dotyczące mężczyzn, takie jak rak prostaty, rak jąder i zdrowie psychiczne. Nazwa "Movember" pochodzi od połączenia słów "moustache" (wąsy) i "November" (listopad). Wiele firm dostrzega wartość i znaczenie tej kampanii i decyduje się wspierać ją na różne sposoby np. tworząc specjalne edycje produktów, zachęcając pracowników do zapuszczania wąsów i badań, udostępniając treści fundacji na swoich kanałach social mediowych, zwiększając ich zasięgi.
Przygotowanie do świąt Bożego Narodzenia:
Wielu konsumentów zaczyna zakupy świąteczne już w listopadzie. Dlatego firmy często promują prezenty, dekoracje i inne produkty związane ze świętami.
https://youtu.be/ur4TE-yY9TA?feature=shared
Listopad to miesiąc pełen okazji do przeprowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które mają szczególnie duże znaczenie z punktu widzenia wzrostu sprzedaży i zamknięcia roku z dobrymi wynikami. Bliskość świąt Bożego Narodzenia, a także globalne wydarzenia zakupowe, takie jak Black Friday czy Cyber Monday, mobilizują firmy do intensyfikacji swoich kampanii. Kluczowe jest, aby sklepy e-commerce były gotowe na zwiększone zainteresowanie klientów, zarówno w zakresie logistyki, jak i strategii marketingowej.
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Kalendarzowo wciąż mamy jeszcze lato, nie mniej wyraźnie można już poczuć jesienny klimat. Wrzesień to czas powrotów: do szkoły, do biur, do normalności. Po intensywnych wakacyjnych szaleństwach nadchodzi czas obowiązków i codziennej rutyny. Jednak j...
Przeczytaj, co mówią o nas inni