Zwiększamy sprzedaż
w sklepach internetowych

Sklep internetowy i właściwy asortyment to początek drogi do sukcesu.
Nie ma jednak sprzedaży, bez pozyskiwania nowych odwiedzających. Każda branża i sklep wymagają indywidualnego podejścia do promocji, by trafić z nią do odpowiedniej grupy klientów.
Realizując te działania, warto postawić na profesjonalnego partnera.

Zaufali nam

Znamy ecommerce

i pomagamy naszym klientom odnieść w nim sukces

Pozyskujemy ruch nowych użytkowników na stronę sklepu

Obsługujemy klientów zarówno małych, jak i dużych, którzy stawiają przed nami różne zadania. Dla dużych struktur ecommerce dostarczamy najlepsze media reklamowe. Dla tych mniejszych przygotowujemy całe strategie obecności sklepu w sieci. Stosujemy mix kanałów komunikacji. Testujemy i wybieramy te, które w podejściu uwzględniającym atrybucję dają najwyższy zysk !

Nasze rozwiązania obejmują:

  • e-mail reklamowy w różnych odsłonach
  • display performance
  • kampanie remarketingowe i retargetingowe
  • reklamę natywną, dzięki Nativeo.pl
  • porównywarki produktów
  • serwisy kuponowe i cashbackowe
  • lead generation z wykorzystaniem sieci afiliacyjnej i call center
ruch użytkowników

Ratujemy porzucone koszyki i podnosimy wartość sprzedaży

Zaledwie 3% wizyt na sklepie kończy się zakupem, a 70% koszyków jest bezpowrotnie porzucanych. To największe problemy, z którymi zmagają się wszystkie sklepy ecommerce .

Mamy rozwiązania techniczne, które pozwalają domykać porzucone koszyki oraz przypominać klientom o produktach, którymi byli zainteresowani .

Narzędzie Revhunter dostarcza następujące rozwiązania:

  • e-mail retargeting do anonimowych użytkowników
  • rekomendacje produktowe dla klientów
  • dynamiczne kreacje e-mailingowe dla newsletterów
  • dynamiczne formaty display pod emisję RTB
  • insighty konsumenckie i produktowe
retargeting

Prowadzimy programy partnerskie
dla e-commerce

INIS Afiliacja to także sieć afiliacyjna, dzięki której mamy dostęp do kilku tysięcy witryn internetowych, emitujących dla nas reklamy. Co miesiąc zarządzamy ponad 100 programami partnerskimi naszych Klientów, realizując ich strategie sprzedażowe. Dopasowujemy narzędzia oraz kanały komunikacji, celem zrealizowania najbardziej efektywnej kampanii reklamowej .

Nasze rozwiązania obejmują:

  • e-mail reklamowy w różnych odsłonach
  • serwisy rabatowe i kuponowe
  • porównywarki produktów
  • serwisy tematyczne (wirtualne i wertykalne)
  • blogi oraz fora internetowe
Programy partnerskie

Rozbudowa bazy klientów sklepu internetowego

E-mail marketing do bazy własnej jest niezwykle skutecznym narzędziem. Newslettery otrzymywane ze sklepów internetowych są najczęściej odczytywanymi wiadomościami tego typu, przynosząc tuż obok reklamy w Google i SEO, największa liczbę transakcji w sklepach internetowych .

Siła każdego dużego sklepu internetowego tkwi w jego lojalnych klientach i fanach, którzy na stałe wiążą się z daną marką. Te osoby znacznie częściej wracają ponownie do sklepu, by dokonać kolejnego zakupu .

Pomagamy w:

  • przygotowaniu strategii rozbudowy bazy
  • przeprowadzaniu kampanii rozbudowujących bazę
  • realizacji konkursów z zapisem do newslettera
  • analizie dotychczasowych rekordów

W procesach tych korzystamy z narzędzia Expectus

baza klientów

Przykłady kampanii na rozbudowę bazy

Tracking kampanii reklamowych

System trackingowy, który wykorzystujemy, monitoruje oraz szczegółowo analizuje ruch pochodzący z wysyłek e-mailingowych oraz emisji różnych formatów reklam na stronach naszych Wydawców .

Narzędzie to jest stale rozwijane. Dla naszych Wydawców stanowi źródło przejrzystych statystyk dostępnych on-line 24h/7. System wyposażony jest w moduł wykrywania i zwalczania wszelkiego rodzaju nielegalnych działań, kwalifikowanych jako fraud .

Do najważniejszych funkcji należy zaliczyć:

  • hybrydowe modele rozliczeń
  • dynamiczne odświeżanie statystyk
  • nowoczesny panel do rozliczania kampanii - z raportami akcji i możliwością wgrywania faktur/rachunków per kampania
  • odświeżone API i postback dla Wydawców
  • integracje po API
  • śledzenie kilku poziomów konwersji (tzw. deep linki)
  • moduł obsługujący kampanie e-mailingowe
BLOG
fb
ln
yt