Zbliża się Dzień Ojca, z tej okazji prezentujemy kilka wspaniałych kampanii reklamowych, które wzruszą Was do łez oraz odkryją przed Wami zakamarki świata ojców!
Hoop Cola - Ojciec odstawia marzenia na później
Ojciec, który gra w kapeli rockowej, dzika młodość vs. rodzina, odpowiedzialność i ogromne poświęcenie, odłożenie własnych marzeń, kosztem wychowania syna. Ten bohaterski tata nie daje za wygraną - wychowuje swojego syna w duchu rock'n'rolla, a później, na koncercie syna... Zobaczcie sami!
https://www.youtube.com/watch?v=wdTCAo2VqDg
Otodom - Zbudować dom, zasadzić drzewo i spłodzić syna...
Reklama, w której ojciec i syn stoją na szczycie drzewa i dyskutują o wymarzonym domu. Jak się okazuje, wcale nie chodzi tylko o domek na drzewie. Mama znalazła dla całej rodziny dom, który znajduje się tuż pod nimi! Spot opiera się na tradycyjnym archetypie ojca, który buduje dom, sadzi drzewo i płodzi syna 😉
https://www.youtube.com/watch?v=f-Yt1PBNqKM
Eurobank - Ojciec nie ma lekko, a rozdwoić się nie może
Ta przepełniona satyrycznym humorem kampania, przedstawia, że każdy ojciec ma mnóstwo zadań na głowie, ale na szczęście są narzędzia, które robią kilka rzeczy naraz i odciążają rodzinę w obowiązkach. Świetnie podkreślono, że ojciec, to nie tylko mecz i telewizor, ale także opieka nad swoją żoną i dziećmi. Reklama odwraca stereotyp, że to kobieta zajmuje się zawsze rodziną i domem.
https://www.youtube.com/watch?v=7rWnWkjBhL4
Ariel - Wszystkowiedzący tata
Reklama prezentuje rolę ojca odmiennie, od tej, którą znamy ze stereotypów. Ojciec plecie córce skomplikowane warkocze, pierze nawet najbardziej uporczywe plamy oraz zajmuje się domem. Kampania ta, rzuca rękawicę całej branży reklam środków gospodarstwa domowego, w której to kobiety sprawują władzę, bohatersko radzą sobie z plamami oraz najlepiej wiedzą, co jest potrzebne, aby w domu panował porządek 😉
https://www.youtube.com/watch?v=u8jZorQr_kw
Gillette - Zapytaj ojca
Genialna kampania GIllette, adresowana do synów - zwraca uwagę na problem społeczny, który dotyka pokolenie Internetu - wolimy poszukać czegoś w Google, dowiedzieć się czegoś z Facebooka lub z innych źródeł, zamiast po prostu... zapytać swojego ojca. Wzrusza, powoduje pewne poczucie winy - nie docenialiśmy tego zgryźliwego staruszka! Wiedza ojców na różne tematy jest wprost imponująca, a odpowiedzi są proste, a jednocześnie bardzo uniwersalne.
https://www.youtube.com/watch?v=0m9WLRMkYRA
Dove - Pierwsze chwile ojcostwa
Czy kosmetyki są niemęskie? Czy ojcostwo jest niemęskie? Ta kampania udowadnia, że nie ma nic bardziej męskiego od pierwszych chwil ojcostwa, od podejmowania odpowiedzialności za swoją rodzinę. Została ona przeprowadzona po zrobieniu badań społecznych, z których wynikało, że ojcowie w większości reklam są przedstawiani jako fajtłapy lub kompletni kowboje, którzy radzą sobie ze wszystkim, są twardzi i nigdy nie okazują emocji. Ta przepełniona emocjami reklama, wzruszy niejednego macho!
https://www.youtube.com/watch?v=R0-5HORRXU0
Robinsons - Tata przyjaciel
Niesamowita kampania, w której ojciec, to najlepszy przyjaciel swojego syna. Przeżywa z nim wszystkie jego chwile, odkrywa z nim świat, bawi się z nim oraz dzieli z nim wszystkie jego codzienne wrażenia. Wartości, które za tym płyną są dosyć rzadko spotykane, bowiem to popularyzacja przyjaźni z własnym synem i patrzenia na świat jego oczami. Ta inspiracja powinna płynąć prosto z własnego dzieciństwa.
https://www.youtube.com/watch?v=RyeDBZaxFa8
Wszystkim tatusiom, życzymy refleksji płynącej z tych zaangażowanych społecznie kampanii oraz wspierania swoich dzieci w kreatywnych chwilach ich dzieciństwa i czerpania z niego inspiracji.
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni