Kalendarzowo wciąż mamy jeszcze lato, nie mniej wyraźnie można już poczuć jesienny klimat. Wrzesień to czas powrotów: do szkoły, do biur, do normalności. Po intensywnych wakacyjnych szaleństwach nadchodzi czas obowiązków i codziennej rutyny. Jednak jak udowadniają znane marki tego e-świata jesienna rutyna wcale nie musi być nudna. Wystarczy spojrzeć na nasz subiektywny zestaw spotów reklamowych, by pozytywnie nastroić się na najbliższy czas.
Czy okres jesienno-zimowy może być futurystyczny i nieco baśniowy? Marka Modivo w swej kampanii z 2021 roku udowadnia, że jak najbardziej, przenosząc swych klientów w baśniowy wymiar, pełen ukrytych symboli i metafor. To właśnie dzięki modzie, każdy może być, kim chce. Twój Wybór — Jedno Miejsce. Zobaczcie sami:
https://www.youtube.com/watch?v=4um4YTTDiKo
Pozostańmy w modowym klimacie. Marka Bytom zasługuje na uznanie za jedną ze swoich ubiegłorocznych kampanii, czerpiąc inspiracje z tradycyjnego tkactwa i łącząc je z rzemieślniczą sztuką krawiecką charakterystyczną dla ich marki. Ciekawe podejście do tematu projektowania. My jesteśmy na tak.
https://www.youtube.com/watch?v=DxJFsJATV10
Zeszłoroczna, jesienna odsłona kampanii promującej piwo przenosi nas tradycyjnie już do lasu, tym razem na spotkanie z jeżami. W spocie widzimy scenkę, w której żubr strąca jabłko dla jeży w myśli przewodniego hasła kampanii, że wznoszenie żubra owocuje. Klip miał za zadanie uatrakcyjnić jesienne wieczory, podczas których spotykając się z przyjaciółmi przy piwie można snuć opowieści o minionych wakacjach. Czy to się udało? Zobaczcie sami:
https://www.youtube.com/watch?v=HXhgk8OmJGg
Twój dom i gospodarstwo to nie tylko miejsce pracy, ale także pasja i serce rodziny, dlatego tak ważne jest by zadbać o bezpieczeństwo. Ergo Hestia w swym spocie reklamowym przemyca więc motyw wsi, przypominając co tak naprawdę się liczy. Przenieśmy się zatem na jesienne łono natury:
https://www.youtube.com/watch?v=Ix2UnGLMZA4
Początek września to przede wszystkim powrót do szkoły, a w związku z tym wielki boom na kampanie back to school. o czym już pisaliśmy. Nie mniej to czas na zakupy wszystkiego tego, co jest niezbędne w szkole, czyli tak naprawdę to dobry czas na promocje wszystkich branży: produkty szkolne, elektronika, odzież – we wrześniu potrzebne jest dosłownie wszystko!
To będzie doskonały moment na reklamowanie nie tylko kosmetyków i zabiegów fryzjerskich, ale również wszelkich innych ofert związanych z dbaniem o wygląd i zdrowie, takich jak treningi fitness, dieta czy zdrowa żywność.
Astronomiczna jesień to okres, który zwiastuje koniec sezonu urlopowego i nadejście chłodniejszego klimatu. Długość dnia zaczyna znacząco się skracać, co sprawia, że więcej czasu przebywamy w domach. To dobry moment, żeby zastanowić się nad reklamowaniem kursów językowych czy różnych szkoleń, gdyż ludzie są bardziej skłonni do poszerzania swoich umiejętności. Z uwagi na to, że jesienią zwykle więcej czytamy, może to być również doskonała okazja do wprowadzenia specjalnych ofert na literaturę i periodyki.
To ważny dzień w kalendarzu wielu marketerów, ponieważ Dzień Chłopaka to doskonała okazja na promocję m.in. sklepów z elektronarzędziami, księgarniami, sklepami ze sprzętem rtv czy nawet sklepów, które obiecują niezapomniane emocje, takie jak skoki na bungee czy ekstremalne przejażdżki samochodem. Możliwości jest naprawdę sporo.
Jesień to także powrót wielkich branżowych eventów. Już niebawem ruszają ciekawe i inspirujące spotkania. Śledźcie na bieżąco nasze wpisy i sprawdzajcie, gdzie będzie można nas spotkać. Tymczasem — nie smućcie się końcem lata! Razem odczarujemy tę jesień!
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni