Kiedy wakacje trwają w najlepsze w marketingu rozpoczyna się gorący czas kampanii back to school. Zwykle jest to czas końca lipca i początku sierpnia, kiedy to rodzice i uczniowie zaczynają się przygotowywać do nadchodzącego roku szkolnego. Dlatego też wzięliśmy na tapet kilka kampanii reklamowych, które sprytnie wykorzystują motyw powrotu do szkoły i prezentują ten wątek jako jednak dość atrakcyjny czas w roku. Jesteście gotowi na back to school?
Powrót do szkoły wcale nie musi być przykrym obowiązkiem. Po emocjonujących wakacjach czas powrócić do swych przyjaciół w wielkim stylu, dlatego warto zrobić to z komfortowymi i modnymi produktami od CCC. Kampania z 2021 roku rzuca pozytywne światło na 1 września, a energiczna muzyka sprawia, że back to school to czysta przyjemność.
https://www.youtube.com/watch?v=kf26c7JQePA
Powrót do szkoły to często wielkie emocje, zwłaszcza gdy idziemy do niej po raz pierwszy. W takich sytuacjach dobrze jest mieć przy sobie kogoś, kto poda pomocną dłoń, nawet jeśli będzie to miała być chusteczka do nosa. Kleenex doskonale wykorzystał marketing emocji promując swój asortyment. Kampania godna polecenia.
https://www.youtube.com/watch?v=5bEtY31iiis
Pozostając w kręgu emocji, warto podkreślić, że początek roku szkolnego to też niezwykła ekscytacja: szalone momenty ze starą paczką znajomych, często też nowe przyjaźnie, pierwsze zauroczenia, wspólne imprezy. Grunt, by w tym wszystkim zachować własną przestrzeń do wyrażania swoich emocji, akcentowania własnego stylu, a także być wsparciem dla swojej sprawdzonej ekipy. Kampania We are more doskonale to przedstawia.
https://www.youtube.com/watch?v=NO-MFpkBVqw
Pamiętacie listę obecności na każdej lekcji? Jak się okazuje można robić to zupełnie inaczej… na przykład wywoływać dzieciaki zawodami, o jakich wykonywaniu marzą. Amazon w swej kampanii z 2018 roku podkreśla dążenie do nawet najbardziej abstrakcyjnych marzeń dzieci wracających do szkoły. Bo chyba zgodzicie się, że ktoś, kto chce zostać trenerem jednorożców to bardzo oryginalne marzenie? :) Amazon ma wszystko, co potrzebne do realizacji nawet tak szalonych planów.
https://www.youtube.com/watch?v=vXVsXKwXXMA
Przed nami czas nie tylko powrotu do szkół, ale także do biur. Kampania od Modivo z ubiegłego roku pokazuje, że to właśnie w biurach tworzą się najciekawsze historie, a firmowy open space to miejsce służące nie tylko do pracy. Firmowe wnętrza to idealna przestrzeń do wyrażenia swojego stylu. Zobaczcie zatem jak stylowo powrócić do pracy.
https://www.youtube.com/watch?v=vf-I7tYuaAA
Na pierwszy rzut oka, powrót do szkoły może wydawać się czasem stresu i zmartwień, ale w rzeczywistości niesie ze sobą wiele pozytywnych emocji i radości. Wykorzystując ten okres w roku do wprowadzenia ciekawej kampanii reklamowej, nie tylko zwiększasz swoje szanse na podniesienie sprzedaży, ale również tworzysz trwałe wspomnienia w umysłach swoich klientów. Ważne jest, aby pamiętać, że kreatywność jest tu kluczowa - z innowacyjnym i interesującym podejściem do tematu Back to School, z pewnością osiągniesz zamierzone cele.
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni