BLOG

Zrabatowani.pl są Zaangażowani w nowy wymiar pomagania

Zrabatowani.pl są Zaangażowani w nowy wymiar pomagania

Wspaniała wiadomość dla organizacji pożytku publicznego! Teraz mogą pozyskiwać więcej niż 1% z podatku. Mogą pozyskiwać nieograniczoną ilość procentowych zwrotów za zakupy w serwisie zrabatowani.pl, dzięki programowi Zaangażowani!

 

 

Nowatorska forma przekazywania darowizn daje organizacjom możliwość pozyskiwania funduszy przez cały rok, a nie tylko w okresie rozliczeń deklaracji PIT. Jak to działa w praktyce? Zrabatowani.pl skupia ponad 63 tysięcy użytkowników, którzy codziennie dokonują zakupów poprzez serwis. Każdorazowo za zakupy otrzymują tzw. cashback, czyli zwrot gotówki na konto użytkownika pewnej części kwoty wydanej w ulubionym sklepie. Z puli zebranych środków mogą przekazać dowolną kwotę wybranej instytucji, która przyłączyła się do programu Zaangażowani.

Zaproszenie do udziału w projekcie jest otwarte. Organizatorzy nie stawiają żadnych warunków instytucjom non-profit, poza poinformowaniem swoich odbiorców o przynależności do programu, o którym więcej na stronie www.zrabatowani.pl/zaangazowani.

Zrabatowani.pl to serwis oferujący promocje, kody rabatowe w ponad 400 sklepach internetowych znanych marek jak m.in.: Groupon, gino rossi, DaWanda, answear.com, Reserved, Mohito, Deichmann, 4F, bon prix i wielu innych.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt