Webstary Akademii Internetu, Webstary Internautów, Grand Webstary, nagroda dla Człowieka Roku Polskiego Internetu, nagrody specjalne – wszystkie one znajdują się już w rękach laureatów tegorocznej edycji Webstarfestival.
W jubileuszowej, X edycji Konkursu przyznanych zostało 37 Webstarów, które trafiły do najlepszych stron i kreacji w Internecie, a także 3 statuetki Grand – dla Strony Roku, dla najlepszej kreacji oraz Człowieka Roku Polskiego Internetu.
Ze względu na okrągły jubileusz, w Konkursie zostały przyznane także nagrody specjalne, które wręczyli Partnerzy – Goldbach Audience, Sataku oraz Hostersi.
Wśród laureatów X edycji Webstarfestival znaleźli się:
Kategoria Administracja Publiczna
Kategoria: Edukacja i Praca
Kategoria: Kultura
Kategoria: Rozrywka
Kategoria: Nowa strona www
Kategoria: Odzież i Moda
Kategoria: Sklep internetowy
Kategoria: Społeczność
Kategoria: Strona firmowa
Kategoria: Strona społeczna
Kategoria: Usługi profesjonalne
Kategoria: Wiadomości i Media
Kategoria: Zdrowie i Uroda
Kategoria: Żywność i Napoje
WEBSTAR CREATIVE
SZLACHETNA PACZKA – Semahead
CHARYTATYWNI.ALLEGRO – PODZIEL SIĘ TYM CO MASZ NAJLEPSZEGO – Biuro Podróży Reklamy
JESIEŃ Z ALBERTEM I KARTĄ KREDYTOWĄ ING – Ideacto
OPEL MOKKA ACTIVE – Sarigato Sp. z o.o.
KARMIMY PSIAKI – Sarigato Sp. z o.o.
TERAZ JA WAM DAM RABAT/TESCO – Agencja Reklamowa CZART Sp. z o.o.
PERHAPS ME – Freshmail Sp. z o.o.
GREENPEACE – Cyber Kids Dominik Cymer
ODPOWIEDŹ DEKORAL FASHION NA TEST ADBUSTERA – Biuro Podróży Reklamy
CHARYTATYWNI.ALLEGRO – PODZIEL SIĘ TYM CO MASZ NAJLEPSZEGO – Biuro Podróży Reklamy
GRAND WEBSTAR
YES MA’AM – Emarketing Experts
SZLACHETNA PACZKA – Semahead
Jacek Świderski – Prezes Zarządu Grupy WP.PL – Architekt transakcji przejęcia Wirtualnej Polski przez Grupę O2 przy wsparciu funduszu Innova Capital; autor strategii konsolidacji rynku, który nieustępliwie popycha połączone organizacje w kierunku stworzenia gracza nr 1 na polskim rynku; od ponad 15 lat aktywny na rynku; w roli prezesa przeprowadził Grupę O2 przez trudny okres dekoniunktury 2009-2012.
W tegorocznej edycji, ze względu na okrągły jubileusz, przyznane zostały także nagrody specjalne od Partnerów Konkursu. Laureat kategorii „Nowa strona www” – serwis VERCO otrzymał nagrodę od Goldbach Audience w postaci kampanii reklamowej w sieci Goldbach. Zwycięzca kategorii „Film/Video” – TERAZ JA WAM DAM RABAT/TESCO otrzymał nagrodę od Sataku w postaci kampanii video w sieci reklamy Sataku. Natomiast wszyscy laureaci Konkursu otrzymali nagrodę – test bezpieczeństwa stron internetowych Breachcomber by Hostersi, którą ufundowała firma Hostersi.
Uroczystość wręczenia nagród odbyła się w poniedziałek, 15 grudnia 2014 roku. W programie wydarzenia, oprócz wręczenia statuetek, znalazła się debata poświęcona „Przyszłości reklamy online”, którą zorganizował Brief – Główny Partner Medialny Konkursu.
INIS jest partnerem konkursu.
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni