BLOG

Wszystko o SPAMIE – e-book Fundacji FORCE: Spam. Historia. Szkodliwość. Zabezpieczenia.

Wszystko o SPAMIE – e-book Fundacji FORCE: Spam. Historia. Szkodliwość. Zabezpieczenia.

Właściwie od momentu, kiedy Internet stał się narzędziem używanym do wymiany informacji, procesom komunikacji zaczęły towarzyszyć negatywne zjawiska. Są one głównie związane z zakłócaniem i zaśmiecaniem przesyłanych wiadomości czy pakietów danych. Spam, bo o nim mowa, stał się w naszych czasach czymś powszechnym. Ma on niestety duży wpływ na pogorszenie relacji między konsumentami i podmiotami gospodarczymi, przyczyniając się tym samym do realnych strat w gospodarce rynkowej.

Studiując raporty przedstawiające wyniki badań dotyczące jakości komunikacji elektronicznej można zauważyć, że w ostatnich latach rozsyłany spam coraz natarczywiej narusza prywatność użytkowników.

Na szczęście powstały instytucje, zarówno w Polsce jak i za granicą, walczące z tym zjawiskiem różnymi metodami.
Jedną z nich jest Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE, która jest wydawcą e-booka dotyczącego zagadnienia spamu.

W ramach działania naszej Fundacji postanowiliśmy przygotować publikację związaną z tematyką spamu - z jego pochodzeniem, rodzajami, a także podaliśmy kilka przykładów obrony przed nim. W naszym e-booku można znaleźć również informacje na temat konsekwencji jakie może nieść za sobą rozsyłanie spamu. Według nas, z materiałem powinien zapoznać się każdy kto korzysta z Internetu, a w szczególności realizuje wysyłki drogą elektroniczną. Liczymy, że wiedza zaprezentowana w e-booku okaże się przydatna.” – komentuje Przemysław Marcol, prezes zarządu Fundacji FORCE.

Aby pobrać e-booka należy zarejestrować się na stronie Fundacji FORCE.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt