BLOG

Roman Grygierek jurorem MIXX Awards 2017

Roman Grygierek jurorem MIXX Awards 2017

Roman Grygierek, CEO INIS został jurorem prestiżowego konkursu MIXX Awards 2017, który organizowany jest przez IAB Polska.

Nagrody IAB MIXX Awards identyfikują i doceniają najlepsze z najlepszych projektów w marketingu cyfrowym. Projekty, które tworzą wyjątkowe doświadczenia użytkowników. Kampanie, które poruszają, angażują głęboko i prowokują do zamierzonych przez twórców interakcji z marką. Zwycięskie prace w zamyśle organizatora mają służyć przede wszystkim edukacji na temat tego, co działa i dlaczego w reklamie cyfrowej, a także inspirować, wskazując na przyszłe trendy i kierunki, w jakich branża zmierza.

Zgłoszeń najlepszych kampanii można dokonywać w kilkunastu kategoriach : Brand Awarness and Positioning, Product Launch, Direct Response and Lead Generation, Cross-Media Integration, Digital Driven, Public Service and non-profit campaign, Branded Content, Branded Site, Social Community Building, Online Marketing with Influencer, Mobile, Video on-line, E-mail, Games, Off-line Digitizing, Innovations, Use of Technology, Internet of Things, Business-to-Business, UX.

W ramach powyższych kategorii zostanie przyznana nagroda specjalna Best in Show.

Kapituła przyzna także nagrody za dokonania, w kategoria: Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Marketer Roku, Człowiek Roku, Nagroda Specjalna IAB za całokształt dokonań.

Wśród takich marek jak PayU, Grupa Wirtualna Polska, Grupa Onet-RAS Polska, Grupa Allegro, Google Poland, Volvo Car Poland w tym roku w jury znalazł się nasz prezes Roman Grygierek.

Romek w INIS nadzoruje rozwój technologiczny oraz współpracuje bezpośrednio z kluczowymi klientami spółki doradzając im w zakresie kompleksowej obsługi kampanii reklamowych nastawionych na efekt. Jest autorem licznych publikacji biznesowych i branżowych. Szkoli klientów i agencje. Możecie go także spotkać jako prelegenta podczas ogólnopolskich konferencji szeroko pojętej branży marketingowej.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt