BLOG

Nowa Sprzedaż- nowa jakość dla handlowców. INIS partnerem pierwszego wydania.

Nowa Sprzedaż- nowa jakość dla handlowców. INIS partnerem pierwszego wydania.

Nowa Sprzedaż to magazyn, który powstał, aby usystematyzować i pogłębić wiedzę na temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Pierwszy numer, którego INIS jest partnerem, ma na celu odpowiedzieć na pytanie "Jak dziś skutecznie sprzedawać?". Autorzy wyjaśniają dlaczego warto odwrócić zasady gry w sprzedaży, jak zmienia się proces zakupowy klienta B2B, jaką rolę w tym procesie odgrywają media społecznościowe oraz jak wykorzystywać ich potencjał. To tylko niektóre z tematów poruszanych w pierwszym wydaniu.

Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie dorzucili kilku słów od siebie. Internet źródłem leadów kontaktowych każdego handlowca - pochyliliśmy się nad generowanie leadów i z naszego artykułu dowiecie się:

  • czym jest generowanie leadów i jak wpływa na pracę handlowców,
  • jakie działania ułatwiają pozyskiwanie leadów kontaktowych,
  • jak prowadzić wielokanałową komunikację online z wykorzystaniem czterech scenariuszy działań.

Po lekturze naszego artykułu w Twojej głowie pozostaną trzy refleksje. Jakie? Po pierwsze, kampanie leadowe nie są skierowane do wszystkich produktów czy usług, w doborze strategi należy kierować się rekomendacjami specjalistów i co najważniejsze generowanie leadów nie powinno zastąpić pracy handlowca a jedynie ją ułatwić i przyspieszyć sprzedaż. Poniżej mały przedsmak, tego co w środku.

Nowa Sprzedaż dostępna jest w Empiku.
Zamówienie na pierwszy numer albo roczną prenumeratę można dokonać w sklepie online - PRZEJDŹ.

 INIS_Nowa_Sprzedaz_komentarz

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt