Dziś chcemy pochwalić się nowymi możliwościami, które otwierają się przed nami oraz naszymi klientami, korzystającymi z reklam tekstowych w Google Ads tworzonych przez INIS.
Nowe, rozszerzone reklamy tekstowe mają trzy pola nagłówka, w odróżnieniu od dotychczasowych dwóch. Pierwsze dwa są obligatoryjne, trzecie natomiast jest opcjonalne. Trzeci nagłówek to nowość, która dopiero niedawno pojawiła się w niektórych polskich kontach reklamowych, a my, jako jedni z pierwszych, otrzymaliśmy dostęp do tej funkcji w panelu Google Ads. Rozszerzone reklamy tekstowe mają również dwa pola reklamy, nie tak jak wcześniej jedno, w których możemy wpisać dodatkowy tekst, składający się z maksymalnie 90 znaków. To nowość, dzięki której możemy lepiej dopasować przekaz reklamy, opowiedzieć więcej o naszej marce czy produkcie i także tę funkcję zawiera, od niedawna, nasz panel tworzenia reklam.
Rozszerzone reklamy tekstowe są dostępne w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google. Jeśli używasz dwóch nagłówków, w których wyświetla się nazwa marki i oficjalna witryna, możesz dodać trzeci nagłówek zawierający na przykład szczegóły wysyłki, oferty specjalne lub wezwanie do działania zachęcające klientów do kupienia Twojego produktu lub usługi.
Poniżej przykład dotychczasowej reklamy, o krótszej treści:
Poniżej przykład nowej reklamy, która otwiera zupełnie nowe możliwości ich redagowania i zawarcia bardziej szczegółowych słów w opisach.
Tak nowe opcje prezentują się w panelu:
Dlaczego jeszcze warto reklamować się z nami w Google?
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, jakie stawia dzisiejszy, bardzo dynamicznie zmieniający się rynek doradzamy markom wszelkie działania online, których celem jest generowanie ruchu, sprzedaży i pozyskiwanie leadów. Kampanie display, social media, reklama w Google to dziś absolutne must have w dotarciu do nowych klientów.
Jako firma technologiczna zdajemy sobie sprawę, że kto stoi w miejscu, ten tak naprawdę się cofa, zatem stale idziemy naprzód. Efekty naszych działań zostały docenione i w 2017 roku zostaliśmy włączeni do sieci Partnerów Google.
Certyfikat Google Partner oznacza, że INIS posiada ekspercką wiedzę z zakresu prowadzenia i optymalizowania kampanii reklamowych Google Ads. Uzyskanie tego statusu jest poprzedzone koniecznością spełnienia szeregu warunków, takich jak:
Reklama w Google jest bardzo skutecznym sposobem na zaznaczenie swojej obecności na rynku. Jeśli jesteś przedsiębiorcą to musisz dać swoim klientom możliwość odnalezienia Twojej firmy w sieci. Badania przepływu ruchu w wyszukiwarce Google wskazują, że blisko 65% kliknięć kierujących do stron firmowych i landing page są kliknięciami w sponsorowane wyniki wyszukiwania. Warto zatem zadbać o to, żeby Twoja reklama w największej bazie firm na świecie, jaką są bazy danych Google, była prowadzona przez profesjonalistów.
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni