BLOG

Maj w marketingu: Majówka, Dzień Matki, eventy i inne ważne wydarzenia

Maj w marketingu: Majówka, Dzień Matki, eventy i inne ważne wydarzenia

Maj to miesiąc wyczekany przez tych, którzy łakną słońca. Po długiej zimie każdy z nas marzy o powiewie prawdziwej wiosny. Jak się okazuje maj to nie tylko majówka, zwana potocznie świętem grilla, ale także miesiąc pełen okazji marketingowych! Specjalnie dla Was sprawdzamy, na które z nich warto zwrócić uwagę. Z doświadczenia wiemy, że należy planować swoje kampanie z odpowiednim wyprzedzeniem, aby wykorzystać wyjątkowe okazje, zwiększając sprzedaż, a także zaangażowanie klientów. W tym wpisie podpowiadamy kilka istotnych wydarzeń, które warto uwzględnić w swoich marketingowych planach.

 

Kilka dat do zapisania w kalendarzu:
  • 1-3 maja 

Majówka to idealny czas, by cieszyć się aktywnością na świeżym powietrzu, dlatego to dobry moment, by szczególnie promować produkty sportowe takie jak na przykład rowery. Bądź najlepszą wersją siebie, jak przekonuje Romet. Ścigaj się, zwyciężaj!

https://youtu.be/tZiHsC3XYA0

 

Dla biur podróży majówka to także dobry okres na przygotowanie ciekawych ofert, których celem jest przyciągnięcie klientów na kilkudniowe wakacje. Dobra reklama, przywołująca wakacyjny klimat zawsze się sprawdza. Czas zatem na prawdziwe wakacje! 

https://youtu.be/Ru1k3BhW_Kk

 

Przenieś swój ruch do e-commerce. Majówka to czas, w którym wiele sklepów stacjonarnych się zamyka, zatem to dobry moment, by zadbać o klientów, oferując im wyjątkowe okazje zakupowe online. Tu każda branża będzie wygraną, zwłaszcza ta oferująca produkty, które polecają się na grilla. Błyśnij podając ślązerki!

https://youtu.be/z5gMSxl98tY

 

  • 26 maja - Dzień Matki

Dzień Matki to wyjątkowe święto na wielu płaszczyznach. W marketingu również odgrywa ważną rolę. Tu głównie mamy do czynienia z marketingiem emocji, bo bez wątpienia święto naszych mam należy do wzruszających momentów, i ten sam klimat uwidacznia się w kampaniach reklamowych. O inspirujących kampaniach z okazji Dnia Matki już pisaliśmy, nie mniej chcemy podkreślić raz jeszcze, że dla marketingowca to dzień warty zapisania w swym kalendarzu. A gdybyśmy mieli dołożyć jeszcze jedną kampanię do tych najbardziej inspirujących, to byłaby to reklama Google z 2019 roku, w której wykorzystano analogię pomiędzy Hey, Google, a Hey, mom. Zobaczcie sami.

https://youtu.be/JE5QU3W9DY0

 

Branżowe eventy

Planując majowe działania marketingowe nie możemy zapominać także o branżowych eventach. W maju wśród wielu z nich wybieramy dwa, na których nie może nas zabraknąć.

  • I love marketing & technology - tegoroczna edycja będzie wyjątkowa bo potrwa aż 5 dni. W dniach 15-19 maja 2023 będzie można zainspirować się wieloma ciekawymi prelekcjami, a sam event podzielony został na bloki tematyczne takie jak Marketing, social media, SEO i content, DEV oraz automation&tools. Jako INIS będziemy 16 i 17 maja:) Szukajcie naszego stoiska!

 

  • Sales is the Queen - w połowie maja, a dokładnie 17. w Bielsku-Białej odbędzie się pierwsza konferencja o tajnikach sprzedaży w świecie nowych technologii. Będą inspiracje, schematy skutecznych strategii sprzedażowych, gotowe rozwiązania i narzędzia. Będziemy też my, w roli prelegenta!

 

  • Forum IAB - na koniec miesiąca w Warszawie odbędzie się konferencja, która wytycza standardy najlepszych praktyk. Forum IAB to źródło wiedzy, inspiracji i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu. Ponieważ w pełni utożsamiamy się z tematem przewodnim tegorocznej konferencji, jakim jest: Sprawdzam! Jaka strategia na “ciekawe czasy”? nasi przedstawiciele na pewno pojawią się na tym wydarzeniu także w tym roku.

 

Pamiętaj, że kluczem do przekucia w sukces marketingowych okazji jest odpowiednie planowanie, maksymalna personalizacja oferty oraz komunikacja dostosowana do potrzeb Twojej grupy docelowej. Bądź kreatywny i zaskakuj swoich odbiorców atrakcyjnymi i angażującymi akcjami! To zawsze się sprawdza!

Dobrej majówki!

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt