Maj to miesiąc wyczekany przez tych, którzy łakną słońca. Po długiej zimie każdy z nas marzy o powiewie prawdziwej wiosny. Jak się okazuje maj to nie tylko majówka, zwana potocznie świętem grilla, ale także miesiąc pełen okazji marketingowych! Specjalnie dla Was sprawdzamy, na które z nich warto zwrócić uwagę. Z doświadczenia wiemy, że należy planować swoje kampanie z odpowiednim wyprzedzeniem, aby wykorzystać wyjątkowe okazje, zwiększając sprzedaż, a także zaangażowanie klientów. W tym wpisie podpowiadamy kilka istotnych wydarzeń, które warto uwzględnić w swoich marketingowych planach.
Majówka to idealny czas, by cieszyć się aktywnością na świeżym powietrzu, dlatego to dobry moment, by szczególnie promować produkty sportowe takie jak na przykład rowery. Bądź najlepszą wersją siebie, jak przekonuje Romet. Ścigaj się, zwyciężaj!
https://youtu.be/tZiHsC3XYA0
Dla biur podróży majówka to także dobry okres na przygotowanie ciekawych ofert, których celem jest przyciągnięcie klientów na kilkudniowe wakacje. Dobra reklama, przywołująca wakacyjny klimat zawsze się sprawdza. Czas zatem na prawdziwe wakacje!
https://youtu.be/Ru1k3BhW_Kk
Przenieś swój ruch do e-commerce. Majówka to czas, w którym wiele sklepów stacjonarnych się zamyka, zatem to dobry moment, by zadbać o klientów, oferując im wyjątkowe okazje zakupowe online. Tu każda branża będzie wygraną, zwłaszcza ta oferująca produkty, które polecają się na grilla. Błyśnij podając ślązerki!
https://youtu.be/z5gMSxl98tY
Dzień Matki to wyjątkowe święto na wielu płaszczyznach. W marketingu również odgrywa ważną rolę. Tu głównie mamy do czynienia z marketingiem emocji, bo bez wątpienia święto naszych mam należy do wzruszających momentów, i ten sam klimat uwidacznia się w kampaniach reklamowych. O inspirujących kampaniach z okazji Dnia Matki już pisaliśmy, nie mniej chcemy podkreślić raz jeszcze, że dla marketingowca to dzień warty zapisania w swym kalendarzu. A gdybyśmy mieli dołożyć jeszcze jedną kampanię do tych najbardziej inspirujących, to byłaby to reklama Google z 2019 roku, w której wykorzystano analogię pomiędzy Hey, Google, a Hey, mom. Zobaczcie sami.
https://youtu.be/JE5QU3W9DY0
Planując majowe działania marketingowe nie możemy zapominać także o branżowych eventach. W maju wśród wielu z nich wybieramy dwa, na których nie może nas zabraknąć.
Pamiętaj, że kluczem do przekucia w sukces marketingowych okazji jest odpowiednie planowanie, maksymalna personalizacja oferty oraz komunikacja dostosowana do potrzeb Twojej grupy docelowej. Bądź kreatywny i zaskakuj swoich odbiorców atrakcyjnymi i angażującymi akcjami! To zawsze się sprawdza!
Dobrej majówki!
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni