E-mail marketing nie jest obecnie gorącym trendem w digital marketingu a standardem, z którego korzystają marketerzy. Pomimo, iż e-mail jest najstarszym kanałem jaki wykorzystywany jest w działaniach internetowych to jest skuteczny. Warunkiem jest nowe podejście do jego wykorzystania.
Nowe narzędzia, zbieranie, analizowanie i wyciąganie wniosków na podstawie danych a następnie planowanie działań w oparciu o tę wiedzę to klucz do sukcesu w kampaniach e-mailingowych. W szczególności jeżeli myślimy o kampaniach do baz zewnętrznych. RODO, które wchodząc w życie w maju tego roku spędziło sen z powiek niejednemu marketerowi, to przyczyniło się podniesienia jakości baz e-mailingowych i samych kampanii.
Z najnowszego raportu Interaktywnie.com dowiecie się:
Oczywiście kiedy mowa o e-mail marketingu to nie mogło nas zabraknąć w raporcie. Dlatego kilka wskazówek i porad możecie przeczytać od Romana Grygierka i Judyty Mojżesz- Zimonczyk, którzy opowiadają o danych wykorzystywanych w e-mail marketingu, które pozwalają personalizować komunikację i ją automatyzować, by coraz skuteczniej docierać do właściwych grup docelowych.
Cały raport możecie pobrać TUTAJ
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni