BLOG

INIS w raporcie Interaktywnie.com - E-mail marketing 2018

INIS w raporcie Interaktywnie.com - E-mail marketing 2018

E-mail marketing nie jest obecnie gorącym trendem w digital marketingu a standardem, z którego korzystają marketerzy. Pomimo, iż e-mail jest najstarszym kanałem jaki wykorzystywany jest w działaniach internetowych to jest skuteczny. Warunkiem jest nowe podejście do jego wykorzystania.  

Nowe narzędzia, zbieranie, analizowanie i wyciąganie wniosków na podstawie danych a następnie planowanie działań w oparciu o tę wiedzę to klucz do sukcesu w kampaniach e-mailingowych. W szczególności jeżeli myślimy o kampaniach do baz zewnętrznych. RODO, które wchodząc w życie w maju tego roku spędziło sen z powiek niejednemu marketerowi, to przyczyniło się podniesienia jakości baz e-mailingowych i samych kampanii.

 

Z najnowszego raportu Interaktywnie.com dowiecie się:

  • jak e-mail marketing i marketing automation mogą wspierać sprzedaż w internecie, kiedy e-mail marketing jest najskuteczniejszy, jakie są średnie statystyki otwarć i w jakie branże powinny się nim zainteresować
  • jakie są najlepsze sposoby na to, by naszym komunikatem zainteresował się odbiorca
  • jakie są recepty na skuteczną kampanię e-mailingową
  • jak realizować kampanie e-mailingowe w czasach RODO, czyli jak tworzyć bazę, zbierać dane i budować formularze kontaktowe, by były zgodne z rozporządzeniem
  • jak marketing automation wspiera procesy marketingowe

Oczywiście kiedy mowa o e-mail marketingu to nie mogło nas zabraknąć w raporcie. Dlatego kilka wskazówek i porad możecie przeczytać od Romana Grygierka i Judyty Mojżesz- Zimonczyk, którzy opowiadają o danych wykorzystywanych w e-mail marketingu, które pozwalają personalizować komunikację i ją automatyzować, by coraz skuteczniej docierać do właściwych grup docelowych.

Cały raport możecie pobrać TUTAJ

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt