Właśnie pojawił się najnowszy raport Interaktywnie.com w całości poświęcony E-mail marketingowi. E-mail marketing to nie spam. Ale trzeba wiedzieć, jak prowadzić kampanie aby były skuteczne. Czytamy we wstępie raportu.
Mimo, że prognozy dotyczące rynku reklamy jednoznacznie wskazują, że wydatki na e-mail marketing będą coraz mniejsze, a już w I kwartale 2017 roku spadły o 3 procent licząc rok do roku, to nadal pozostaje on jedną z najbardziej atrakcyjnych form promocji. Bo przynosi spore zyski, przekłada się na sprzedaż, buduje lojalność, sprawia, że klienci powracają itp.
Brak przemyślanej strategii e-mail marketingowej przyniesie w krótkim okresie sporo szkód, a niestosowanie narzędzi optymalizacyjnych sprawi, że zainwestowany w ten kanał budżet okaże się zmarnowanym. A przyszłość... należy do big data oraz programmatic buying.
Newslettery, alerty, biuletyny, informacje prasowe, okazje, promocje oraz tysiące innych maili sprawiły, że od ładnych kliku lat spotykamy się z pojęciem ślepoty, już nie tylko bannerowej, ale również mailingowej. I jak żyć? Jak działać? Jak promować, kształtować wizerunek, budować zaufanie do marki? Raport dostarcza wielu wskazówek będących odpowiedziami na powyższe pytania.
Oczywiście nie mogło zabraknąć nas. Patrzymy w przyszłość mailingu bardzo intensywnie, dlatego przedstawiamy nasze nowe rozwiązanie jakim jest Data Driven Mailing a w roli eksperta występuje Jacek Konsek, head of e-mail advertising network, który mówi o rynku, branży, przyszłości kampanii mailingowych, skuteczności w dotarciu do odbiorców a także efektywności działań.
Polecamy! Raport można pobrać TUTAJ
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni