Czas eventów rozpoczął się na dobre i od kilku tygodni przemierzamy setki kilometrów, by spotkać się z Wami w wielu miejscach w Polsce. W tym miesiącu będziemy obecni na Internet Week, Retail Marketing Forum, III Forum Logistyki w eCommerce oraz Targach eHandlu.
IAB Internet Week to cieszący się olbrzymim zainteresowaniem cykl warsztatów IAB Polska poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej. Celem IAB Internet Week jest dostarczenie uczestnikom dogłębnej wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej oraz pokazanie, że umiejętność łączenia tych narzędzi jest konieczna do stworzenia skutecznej strategii działań marketingowych online.
Tylko precyzyjne trafianie w aktualne potrzeby odbiorców lub wręcz ich wyprzedzanie daje marketerom szansę na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Aby osiągnąć ten cel, niezbędna jest znajomość skutecznych narzędzi marketingu internetowego i umiejętność ich wykorzystania w praktyce. Postanowiliśmy ułatwić osobom zainteresowanym marketingiem internetowym przyswojenie tej wiedzy, organizując dla nich cykl warsztatów.– Włodzimierz Schmidt, Prezes Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Przez pięć dni w siedzibie IAB Polska eksperci z agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.
Oczywiście nie mogło nas zabraknąć podczas warsztatów. Roman Grygierek, nasz CEO poprowadzi warsztat na temat: Jak zwiększać ruch, klientów, sprzedaż, leady kontaktowe? Kompleksowe podejście do realizacji kampanii online w kanale e-mailing i afiliacji. Romek, opowie o tym jak:
Retail Marketing Forum to coroczne, bezpłatne wydarzenie dla handlowców z wszystkich branż, poświęcone marketingowi i sprzedaży w handlu detalicznym. Tegoroczna, 11. edycja odbędzie się 10. kwietnia w Business Centre Club w Warszawie. Głównym tematem spotkania będzie sprzedaż wielokanałowa.
Retail Marketing Forum od lat skupia przedstawicieli sieci i centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych oraz internetowych, by w ciągu jednego dnia konferencji zaprosić ich do dyskusji na temat dobrych praktyk w marketingu i sprzedaży. Uczestników przyciągają merytoryczne wykłady, możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów, oferty wystawców, a także możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych. Forum jest dla uczestników nie tylko źródłem inspiracji, ale też impulsem do działania, wprowadzania ulepszeń i szukania nowych możliwości dla ich biznesów.
Podczas 11. Retail Marketing Forum będzie można dowiedzieć się m.in. jak efektywnie wykorzystać aplikacje mobilne, retailtainment, big data i sms-marketing, by więcej sprzedawać, jak związać klienta emocjonalnie z marką, a także poznać tajniki e-commerce nowej generacji. Ponadto uczestnicy poznają sposoby zwiększenia sprzedaży dzięki lepszemu dopasowaniu działań marketingowych do zmieniających się oczekiwań e-klientów, dowiedzą się w jaki sposób optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową, dotrzeć do konsumenta z potencjalnie długim procesem decyzyjnym oraz usprawnić system płatności.
Prelekcję INIS poprowadzi nasza szefowa PR i marketingu Judyta Mojżesz-Zimonczyk, która opowie o wielopoziomowej komunikacji online dla zwiększeniach ruchu, sprzedaży i lojalności klientów. Będzie o tym jak wykorzystać każdy kontakt z klientem jako marketingową szansę, jakie kanały wybierać i dobierać grupę docelową, a także jak personalizować komunikację.
W trakcie wydarzenia zostaną także ogłoszeni laureaci konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards.
Uczestników Retail Marketing Forum zapraszamy do rejestracji przez stronę internetową: http://retailmarketingforum.com/. Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY dla wszystkich przedstawicieli sklepów, sieci detalicznych i centrów handlowych.
Zachęcamy i zapraszamy do rejestracji!
http://retailmarketingforum.com/
III Forum Logistyki w E-Commerce, to event łączący przedstawicieli branży logistycznej i e-handlu. Praktycy wymienią się doświadczeniami i opowiedzą o najnowszych rozwiązaniach, które usprawniają logistykę e-commerce, zwiększają zadowolenie klientów i stanowią klucz do osiągnięcia przez e-sklepy sukcesu.
Dlaczego warto wziąć udział?
Eksperci opowiedzą o aktualnych problemach oraz trendach, które czekają branżę e-commerce w Polsce i zagranicą. Swoimi doświadczeniami podzielą się praktycy z wieloletnim stażem w realizacji projektów e-commerce i obsłudze logistycznej a także przedstawiciele administracji państwowej, urzędów regulacyjnych i wyspecjalizowanej kancelarii prawnej. Część prelekcji odbędzie się w formie case studies z analizą problemów i wyzwań przy wdrażaniu rozwiązań logistycznych.
Naszą prelekcję poprowadzić CEO INIS, Roman Grygierek, który opowie o wyzwaniach dla prowadzących E-commerce, czyli jak dotrzeć do właściwej grupy docelowej, jak utrzymać klienta, a nie tylko pozyskiwać nowych, jakie kanały są najskuteczniejsze w komunikacji i najważniejsze… jak odzyskiwać porzucone koszyki, zwiększać sprzedaż i generować wartościowy ruch na www.
Zapraszamy!
http://www.tor-konferencje.pl/wydarzenia/konferencje/iii-forum-logistyki-w-ecommerce-490.html
Targi eHandlu to największy event branży eCommerce w Polsce. Najbliższa edycja będzie miała miejsce 25 kwietnia 2018 w Krakowie. Hala EXPO Kraków ugości ponad 120 wystawców, w trakcie wydarzenia odbędą się prelekcje, a przez cały dzień targi odwiedzi wiele osób. 3 sceny, 24 wystąpienia i ponad 3000 odwiedzających. Tak wyglądają targi w liczbach.
Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska A 5.3. Chętnie porozmawiamy o kampaniach online, w szczególności o e-mailingach reklamowych oraz pomożemy Ci znaleźć rozwiązania dla wyzwań stawianych przed osobami odpowiedzialnymi za komunikację z klientem e-commerce.
Do zobaczenia!
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni