Stary rok za nami, rozpoczął się nowy. Jaka przyszłość czeka e-mail marketing? Wydaje się, że będzie szedł w parze z mediami społecznościowymi. Oba kanały komunikowania się są komplementarne i wzajemnie się uzupełniają. Warto z tego skorzystać!
E-mail marketing pozwala kontaktować się z klientami poprzez wiadomości e-mailowe, z kolei social media ułatwiają uruchomianie nowych kanałów, którymi będzie wędrował nasz komunikat. Dobrze zaplanowana strategia marketingowa powinna zawierać oba rozwiązania. Coraz więcej branżowych portali radzi, by planować kampanie mając na uwadze social media. Rosnąca z miesiąca na miesiąc popularność Facebooka oraz innych portali powinna zostać wykorzystana. Dzięki nim nasz biznes oraz relacje z klientami mogą tylko i wyłącznie zyskać.
Jak to uczynić? Wysyłając newslettery zadbaj o to, aby jak najwięcej osób mogło o nich się dowiedzieć. Twoi subskrybenci mogą takie wiadomości przesłać dalej swoim znajomym poprzez e-mail, ale równie dobrze mogą podzielić się nimi właśnie poprzez serwisy społecznościowe. Umieszczając odnośnik do Facebooka czy Twittera możesz spodziewać się, że twoja wiadomość trafi do zdecydowanie szerszego grona odbiorców.
Warto również zaprosić subskrybentów do kontaktu z nami poprzez portale społecznościowe. Umieść link do swojego profilu na Facebooku i przekonaj ich, że komunikacja będzie inna niż ta stosowana poprzez e-mail. Jaka? Bardziej nieformalna, luźna. To powinno zachęcić do dyskusji.
Warto treści, które chcemy przekazać, umieszczać w jak największej liczbie kanałów komunikacyjnych. Umieść treść swojego newslettera na Facebooka i włącz się w dyskusję – odpowiadaj na posty innych użytkowników, wyrażaj swoje zdanie, zachęcaj do komentowania.
Social media to jednak nie tylko Facebook. Warto zrobić research i zorientować się na który portal społecznościowy warto postawić. Z całą pewnością będzie to ten, na którym twoi subskrybenci spędzają najwięcej czasu.
E-mail marketing ma dużą okazję, aby wykorzystać potencjał jaki dają social media. Nasz komunikat może trafić do odbiorcy poprzez skrzynkę mailową, ale łatwiej i szybciej można to zrobić wykorzystując jeden z wielu portali społecznościowych. Czemu więc z tego nie skorzystać?
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni