Eksperci branży e-commerce szacują, że wartość rynku w 2014 roku przekroczy 29 miliardów złotych. To o ponad 5 miliardów więcej, niż w ubiegłym roku. Już ponad 60 procent polskich internautów robi zakupy w sieci, a liczba ta będzie rosnąć, jeżeli e-sklepy wejdą w erę mobilną.
Money.pl i Interaktywnie.com po raz dziewiąty oceniły ponad 100 największych i najpopularniejszych w Polsce sklepów internetowych. Ocenie podlegało 45 kryteriów, najistotniejszych z punktu widzenia kupujących, takich jak asortyment, bonusy, procedura zamawiania, dostawa, sposoby płatności.
Przedstawiamy najlepsza trójkę e-sklepów w ośmiu segmentach. Całość rankingu możecie poznać w raporcie Interaktywnie.com
Elektronika/AGD
Zdrowie i uroda
Kultura i rozrywka
Moda
Sklepy specjalistyczne
Sklepy wielobranżowe
Turystyka
Najbardziej przyjazny sklep internetowy
W tym mini-rankingu uwzględniono wszystkie poddane badaniu sklepy, a więc nie tylko te, które znalazły się w pierwszej dziesiątce w swojej kategorii tematycznej. Możliwa była więc sytuacja, w której sklep jest wysoko oceniany pod kątem przyjazności, mimo iż nie załapał się do top10 w swoim segmencie.
Więcej o branży e-commerce, porzucanych koszykach, o tym czy handlowcy są przygotowani na e-konsumenta, trendach jakie czekają nas w branży, a także o tym jak e-commerce powinien przygotować się pod mobile znajdziecie w raporcie, który możecie pobrać TUTAJ
Źródło: Raport Interaktywnie.com, E-commerce. Ranking sklepów internetowych 2014, www.interaktywnie.com
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni