15 marca 2018 w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Home & Food – wydarzenia poświęconego handlowi internetowemu w branży spożywczej oraz artykułów kuchennych i stołowych.
Konferencja adresowana jest do osób odpowiedzialnych za sprzedaż internetową w firmach oferujących produkty związane z kulturą stołu – od produktów spożywczych i gotowych dań po artykuły gospodarstwa domowego, służące do przygotowania i serwowania posiłków.
Podczas Home & Food uczestnicy będą mogli dowiedzieć się m.in. w jaki sposób zwiększyć sprzedaż internetową swoich produktów, jak dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć ruch i konwersję na stronie internetowej sklepu, czy też udoskonalić system płatności. Przydatną wiedzę będą mogli zdobyć zarówno na wykładach, podczas panelu dyskusyjnego jak i w ramach bezpłatnych konsultacji na stoiskach eksperckich Partnerów wydarzenia.
Oczywiście nie mogło nas zabraknąć na wydarzeniu. Judyta Mojżesz-Zimonczyk, nasza szefowa działu PR i marketingu opowie o pięciu składnikach na zwiększenie ruchu i sprzedaży w e-sklepie . Ponadto, wiele wiedzy gwarantują inne wykłady: „Instant e-commerce – jak błyskawicznie rozkręcić sklep internetowy”, „Jest pysznie?! SMS od Ciebie skutecznie powie o tym światu!”, „Small data vs big data – automatyzacja skoncentrowana na kliencie” i „E-commerce nowej generacji”.
Z udziału w konferencji skorzystają zarówno sklepy internetowe, które chcą zwiększyć efektywność sprzedaży, jak i firmy, które dopiero zamierzają sprzedawać w internecie.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się przez stronę: http://www.homeandfood.net/
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni