Jeśli Twoim celem jest posiadanie pokaźnej i wartościowej bazy danych, która umożliwi Ci wysyłkę spersonalizowanych i w pełni zautomatyzowanych komunikatów, które konwertują, przeczytaj nasz e-book dotyczący generowania leadów.
Dla każdego biznesu e-commerce, niezaprzeczalnie najważniejsza jest sprzedaż. Aby osiągać dobre wyniki w e-handlu, należy wiedzieć, jak robić to dobrze i w sposób przemyślany. E-book Lead generation w branży e-commerce, napisany przez specjalistów z dziedziny e-marketingu, pomoże Ci osiągnąć zadowalający efekt Twoich działań online. Dzięki niemu dowiesz się znacznie więcej, nie tylko o powiększaniu bazy, ale również o tym, jak skutecznie dotrzeć z ofertą do klientów. Poradnik zawiera wiele inspiracji, przygotowanych z myślą o branży e-commerce.
Pierwszy rozdział, autorstwa Jacka Konska, head of agency team INIS mówi o tym jak złapać klienta na właściwą przynętę. Kilka cennych wskazówek jak przyciągnąć uwagę klienta a także trendy jakie czekają wszystkich marketerów w najbliższych miesiącach. Ponadto Judyta Mojżesz-Zimonczyk pokazuje co działa na klientów, jakie tzw. "marchewki" wykorzystywać, aby zwiększać sprzedaż w sklepach online. Agnieszka Grodoń z SARE natomiast opowiada o tym, że pokaźna baza jest marzeniem każdego marketera i jak ją zbudować. Ostatnia część poświęcona jest case study, gdzie przeczytać można jakie praktyki, służące powiększaniu bazy, zastosowali inni i jakie efekty przyniosły.
Poradnik powstał we współpracy z INIS Emailingową Siecią Reklamową, a patronat nad tym wydaniem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej E-Commerce Polska. Serdecznie zachęcamy do zainspirowania się naszymi pomysłami. Życzymy miłej lektury!
E-book można pobrać TUTAJ
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni