BLOG

Content marketing a e-mail marketing

Content marketing a e-mail marketing

Content marketing a e-mail marketing – jak będą na siebie oddziaływały w 2015 roku?

Content marketing, inaczej marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

Głównym celem stawianym przed content marketingiem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich informacji związanych z danym produktem, usługą czy też zagadnieniem. Działania takie przynoszą  korzyści podmiotowi, który generuje takie treści, jak i potencjalnemu klientowi, który traktuje te treści jako wartość edukacyjną bądź rozrywkową.

Email marketing jest jednym z kanałów, który content marketing może i powinien wykorzystywać. Stałe, cykliczne dostarczanie pożądanych treści dla subskrybenta jest najlepszą metodą na budowanie więzi pomiędzy nim a firmą. Należy jednak pamiętać, że treści te nie mogą być inwazyjne ani przyjmować formę nachalnej próby sprzedaży produktów i usług.

Mailing może być sam w sobie nośnikiem informacji, gdy w ramach krótkich artykułów porusza tematy, na których zależy marketerowi. Dodatkowo może też stanowić doskonałe narzędzie „odsyłające” do infografik, filmów, bloga firmowego czy profili na serwisach społecznościach.  Z kolei sam content marketing dobrze realizowany na stronie firmowej jest doskonałym narzędziem zachęcającym użytkownika do zapisania się do newslettera i do pozostawienia większej ilości danych na swój temat.

Roman Grygierek, managing director, INIS E-mailingowa Sieć Reklamowa, Marketer+ 1(16), Skuteczna komunikacja e-mail marketingowa w 2015 roku, http://marketerplus.pl/

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt