BLOG

Raport z badania zjawiska spamu w Polsce 2016.

Raport z badania zjawiska spamu w Polsce 2016.

Codziennie aż 98% ankietowanych boryka się z niechcianymi wiadomościami, które zaśmiecają ich skrzynki pocztowe. Na ich usuwanie jedna trzecia z nich przeznacza aż 66 minut miesięcznie. Czy jest to dla nas uciążliwe? Zachęcamy do zapoznania się z wynikami Badania zjawiska spamu w Polsce 2016.

 raport spam 2016 FB

 

Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE w na przełomie czerwca i lipca, po raz drugi przeprowadziła Badanie zjawiska spamu w Polsce.

W Badaniu wzięło udział 746 osób. Jego głównym celem było ustalenie poziomu świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie zjawiska jakim jest spam oraz jego skali. Ankietowani odpowiadali na pytania dotyczące problemu, jakim jest obecnie spam, jego uciążliwości oraz metod walki z nim.

94% ankietowanych odczuwa uciążliwość spamu w mniejszym lub większym stopniu. Z drugiej strony tylko 19% z nich zgłasza spam do administratora swojej poczty i tylko 14% ankietowanych zna instytucje, które wspierają internautów w walce ze spamem. Wyniki Badania pokazują jak ważne jest podnoszenie świadomości na temat metod przeciwdziałania zjawisku spamu.

Pozytywnie kształtują się wyniki dotyczące filtrów antyspamowych – aż 70% ankietowanych deklaruje ich wykorzystywanie na co najmniej jednej ze skrzynek pocztowych.

Patronat medialny nad badaniem objęło m.in. INIS. Cały Raport z Badania zjawiska spamu w Polsce możliwy do pobrania tutaj

 

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt