BLOG

Co sprawia, że mailing jest skuteczny? Infografika

Co sprawia, że mailing jest skuteczny? Infografika

Na jakie elementy należy zwrócić uwagę, by mailing był skuteczny? Postanowiliśmy zebrać sporą dawkę wiedzy w jednym miejscu i stworzyć swoistą checklistę, którą każdy z Was będzie mógł posługiwać się przy tworzeniu własnego mailingu. Zrobiliśmy to na przykładzie kreacji zrabatowani.pl. Niech to będzie dla Was inspiracja podczas planowania jego najważniejszych sekcji, takich jak:

  • temat,
  • branding,
  • teksty i grafika,
  • call to action (C2A),
  • technologia,
  • stopka.

Wytyczne dla każdej sekcji poznacie po kliknięciu w symbol plusa.

 


Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt