BLOG

Black Friday, Cyberponiedziałek, Dzień Darmowej Dostawy – startuje sezon promocji

Black Friday, Cyberponiedziałek, Dzień Darmowej Dostawy – startuje sezon promocji

Black Friday, czyli czarny piątek przypada po Dniu Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych i choć najbardziej jest on świętowany właśnie za oceanem to w Polsce możemy z roku na rok zauważyć coraz większe zainteresowanie tym dniem. Bo przecież, żaden marketer nie przepuści okazji do zwiększenia sprzedaży produktów swojej marki. A w tym dniu można kupić dużo i to w dużo lepszych cenach. Wiele sklepów offline otwartych jest dłużej, oferując tym samym produkty w najniższych cenach tylko w tym dniu.

W Stanach Zjednoczonych jest to często najbardziej dochodowy dzień dla sprzedawców. W Polsce Black Friday staje się popularny, przede wszystkim za sprawą sklepów internetowych, które oferują swoim klientom liczne rabaty.

Natomiast Czarny piątek rozpoczyna tak naprawdę szaleństwo zakupów. Kto nie zdąży ich zrobić dziś to będzie mieć okazję 30 listopada, kiedy to wypada Cyberponiedziałek. To kolejne międzynarodowe „święto” zakupów.  W poniedziałek zniżki na klientów będą czekać wyłącznie w sieci. Jak pokazują różne badania, w Blach Friday najczęściej kupowana jest elektronika, natomiast w poniedziałek króluje odzież i obuwie.

I na tym nie koniec… Dzień później, czyli we wtorek wypada polski Dzień Darmowej Dostawy. Za dostawę zakupów z blisko 2200 sklepów internetowych nie zapłacimy nic. DDD obchodzony będzie w naszym kraju już po raz szósty.

Jakie sklepy przyłączyły się do Dnia Darmowej Dostawy? Zobaczcie na https://www.dziendarmowejdostawy.pl/

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt