BLOG

Badanie zjawiska spamu w Polsce 2016

Badanie zjawiska spamu w Polsce 2016

Spam stał się w naszych czasach czymś powszechnym, znanym każdemu użytkownikowi sieci. Dla jednych są to tylko niechciane wiadomości, dla drugich to prawdziwe przekleństwo. Jedno jest pewne – staje się on coraz bardziej natarczywy, narusza naszą prywatność, przeszkadza w codziennych obowiązkach i trwoni nasz cenny czas. Dodatkowo jest on niestety źródłem poważnych zagrożeń.

Właśnie dlatego Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE postanowiła po raz drugi zbadać w jakim stopniu spam ingeruje w naszą prywatność w Internecie oraz czy jest dla nas zjawiskiem uciążliwym. Celem badania jest uzyskanie odpowiednich statystyk, które posłużą do przygotowania raportu z badania. Pozwolą również ustalić poziom świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie zjawiska jakim jest spam oraz zdecydować jakie kierunki działań obrać, aby skutecznie z nim walczyć.

Ankieta jest skierowana do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Badanie potrwa od 01 czerwca do 15 lipca br.

INIS objął patronat nad badaniem, dlatego serdecznie zachęcamy do wypełnienia ankiety!

Ankietę można wypełnić klikając TUTAJ

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt