Już 3-4 marca odbędzie się II edycja adUniverse 2015. Dwa dni konferencji, bloki case studies, nowe działania networkingowe. Tego można spodziewać się od tegorocznej edycji.
adUniverse to wydarzenie poświęcone reklamie interaktywnej, gdzie prezentować będą swoje usługi i narzędzia najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych oraz agencji interaktywnych.
Oczywiście będziemy obecni na tym wydarzeniu, więc zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska, a także na prezentację naszego kolegi z SARE. Piotr Kot, opowie o wspólnym projekcie SARE i INIS, czyli obsłudze programu lojalnościowego L`occitane, pokazując proces od pozyskania leadów do automatycznej komunikacji z klientem.
Na jego prelekcję zapraszamy pierwszego dnia konferencji tj. 3 marca o godzinie 13:00 do sali B.
Szczegóły możecie znaleźć TUTAJ
Do zobaczenia!
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni