Dziś, czyli 17 września obchodzimy Dzień Kropki. Pojutrze świętujemy Dzień Emotikona. Z tych oto okazji, gdzie zarówno kropka pełni wiele funkcji – na przykład w programowaniu, oraz gdzie emotikony ożywiają każdy wpis w social media, będąc bardzo efektywnym narzędziem komunikacji, chcemy przedstawić piątą część naszego zestawienia narzędzi dla marketerów:
To narzędzie to świetny zamiennik popularnej wszędzie Canvy, jeżeli poszukujesz nowych szablonów do swoich grafik oraz chcesz lekkiego interfejsu, który nie obciąży Twojego komputera, to Crello jest właśnie dla Ciebie! Możesz zaprojektować grafikę do posta, plakat, łatwo zaprojektować logotyp, czy zaproszenie dla gości, korzystając z gotowych układów graficznych.
To narzędzie do czytania i zapisywania treści na później. Proste w swojej formie, łatwe w obsłudze i zaoszczędzi nam mnóstwo czasu podczas robienia rozległych research’y, na które czasem wolimy zerknąć wieczorem, niż w czasie, gdy mamy sto rzeczy do zrobienia. Umożliwia również wycinanie fragmentów artykułów oraz jest dostępne również jako aplikacja oraz wtyczka do przeglądarki. Niesamowite ułatwienie w pracy!
Agregat kanałów RSS, który sprawi, że zawsze będziesz na bieżąco z newsami na temat marketingu i biznesu. Nie każdy ma czas przeglądać 50 witryn w Internecie, a Facebook często poleca tematy najpopularniejsze. Jeżeli lubisz głębiej pokopać i śledzić prasę
z całego świata, Feedly jest idealnym rozwiązaniem. Świetne jest sortowanie po tytułach, które sprawia, że znalezienie potrzebnej informacji zajmuje kilka sekund.
Na Instagramie bardzo łatwo obciąć sobie zasięgi z powodu używania hasztagów, które zostały kiedyś zbanowane.
Wystarczy, że chociaż kilka razy został gdzieś naruszony regulamin Instagrama i cały hasztag nie nadaje się już do umieszczania
go w postach, bo automatycznie Instagram prewencyjnie obcina zasięg całego posta. Aby temu zapobiec, najlepiej jest wkleić swoje hasztagi do Banned Hashtags i wyrzucić te tagi, które zostały zbanowane. Proste narzędzie, które może uratować wiele kont!
Z pomocą tego narzędzia możemy z łatwością zrobić własnego ebooka. Prosty interfejs, łatwa edycja tekstu oraz swobodne dodawanie obrazków i łatwe operowanie fontami. Narzędzie to sprawdzi się w każdej firmie, na każdym blogu,
wszędzie, gdzie potrzebujemy opublikować dłuższą formę wypowiedzi w ciekawszej formie.
Często chcemy być na bieżąco z tym, czy ktoś teraz wrzuca coś w Internecie na temat, który nas interesuje.
Narzędzie Google Alerts z łatwością umożliwi nam śledzenie nowych wątków na bieżąco, przypominając nam się na maila
oraz w aplikacji webowej. Będziemy mogli szybko odpowiedzieć np. na zapytanie o usługę, którą oferujemy albo o wiedzę,
której możemy udzielić jako eksperci. Robienie researchu jeszcze nigdy nie było tak łatwe!
Narzędzie, za pomocą którego z łatwością sprawdzimy, jak wyszukiwarki widzą naszą stronę internetową.
Bardzo łatwo wyszczególnione jest drzewko kategorii na stronie, metatagi, wszystkie podstrony oraz np. logowanie do systemu CRM. Szybko możemy sprawdzić czy wszystko działa, tak jak powinno.
Wszystkie te narzędzia są darmowe oraz nie wymagają żadnej specjalistycznej wiedzy, ponieważ same generują nam odpowiedź
lub mają intuicyjny interfejs. Życzymy udanej i łatwiejszej pracy!
Magdalena Skaźnik, Marketing Assistant, INIS
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni