Tegoroczne wakacje właśnie się rozpoczęły, zatem to dobry moment, aby przyjrzeć się najciekawszym naszym zdaniem akcjom marketingowym w polskim Internecie, takim, które angażują oraz zachęcają do działania.
Czas na 7 inspirujących kampanii wakacyjnych!
Parafrazując znany hit legendarnych Fasolek “Bo wakacje są od tego, aby bawić się na całego”, możemy przyjąć, że Orange wykorzystało tę znaną maksymę. W swojej kampanii marka po raz kolejny pokazała historię znanej z wcześniejszych spotów reklamowych rodziny, która wybiera się na wakacje. Tym razem najmłodsza bohaterka, jadąc na wymarzone wakacje z rodzicami musi rozdzielić się ze swoja najlepszą przyjaciółką, która również wybiera się na swój upragniony wyjazd. Dziewczynki, choć spędzają wakacje w dwóch różnych miejscach dzięki promocji Orange mogą być z sobą w stałym kontakcie i na bieżąco wymieniać się wakacyjnymi doświadczeniami. Ta wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu i radiu.
https://youtu.be/oRss0YSZtDI
Kampanię “Chce się Ż” znamy już chyba wszyscy. Od lat piwo Żywiec prowadzi komunikację reklamową w ramach znanego nam już konceptu kreatywnego. Nie inaczej jest w tym roku. Marka stale idzie do przodu i chce iść krok w krok z tym co aktualne, Dlatego tegoroczna kampania dotyczy tego co najważniejsze, a najważniejsze jest drugie Ż.
https://youtu.be/Tk-CYd-Rn5w
Dodatkowo jak co roku w okresie wakacyjnym Żywiec organizuje loterię, w której można wygrać wiele cennych nagród. Przy wykorzystaniu Messengera, a także dedykowanego LP-ka wystarczy wpisać kod z promocyjnych puszek i butelek piwa dając sobie szansę na wygraną. To dobry przykład omnichannelingu, dzięki któremu marka może pozyskać dane o swoich stacjonarnych klientach w postaci leadów.
Czy potrafisz sobie wyobrazić, że Coca- cola już od 50 lat gości w Polsce? Taka okazja zdarza się tylko raz, dlatego też koncern hucznie obchodzi to wydarzenie.
My lubimy takie akcje, dlatego absolutne gratulacje należą się ekipie Coca Coli, rozpętali bowiem oni konkurs, którym żyje cała Polska. Zasady konkursu są proste - im więcej puszek lub butelek Coca Coli zakupisz, tym masz większe szanse na wygraną. Wpisując kod promocyjny spod zawleczki bądź nakrętki to szansa na tysiące nagród, a najbardziej cenne pośród nich to samochody.
Kampania promowana jest w aplikacji mobilnej, na landing page oraz w social media.
Coca-Cola zadbała również o oprawę muzyczną na 50-lecie marki w Polsce, promując singiel „Magia jest w nas” Sary James – młodej piosenkarki. Utwór to aranżacja przeboju z lat 90-tych, wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską „Chcę zatrzymać ten czas”. Posłuchajcie!
https://youtu.be/cvcNwsVDRC8
To już czwarta edycja Blikomanii - loterii Polskiego Standardu Płatności, a jej bohaterem został znany aktor Tomasz Kot. Tym razem motywem przewodnim kampanii jest spokój, który może zagwarantować wygrana w loterii. Wystarczy dokonywać płatności BLIKiem by wygrać nagrodę. Im więcej transakcji, tym większa szansa na wygraną. Okres wakacyjny sprzyja drobnym wydatkom, zatem wiecie co robić:)
https://youtu.be/lhdbG9FyHMA
Co prawda to ubiegłoroczna kampania reklamowa platformy wakacje.pl. ale naszym zdaniem wciąż bardzo aktualna i wciąż tak samo zabawna. Po czasach pandemii bohaterowie spotów reklamowych (a konkretnie trzech) z tęsknoty za podróżowaniem pragnąc poczuć się jak na wakacjach, organizują je sobie sami. W ten zabawny więc sposób największy na naszym rynku multiagent przekonuje, że nadszedł “czas na prawdziwe wakacje”.
Wybraliśmy jeden z trzech spotów. Oczywiście zupełnie subiektywnie:)
https://youtu.be/X5EXO7IQZpw
Wakacje w Polsce? Czemu nie! Zwłaszcza kiedy promuje je znana wszystkim Joanna Krupa. Znana platforma ogłoszeniowa poleca na wakacyjne wyjazdy nasze rodzime miejsca. Góry, Morze, Mazury? Wybieraj, co tylko chcesz! Nie szukaj szpilki w stogu siana :)
https://youtu.be/KHrGWLxbe2g
Na koniec zapraszamy Was na seans filmowy. WWF oraz marka Rio Mare przygotowała kampanię promującą zrównoważone rybołówstwo oraz chroniącą oceany. Przesłanie jest jedno. Tylko szanujac i dbając o oceany sprawimy, że przyszłe pokolenia też będą mogły czerpać z ich bogactwa. Warto przyłączyć się do akcji!
A teraz przygotuj popcorn i odkryj z nami historię Ondiny.
https://youtu.be/qk5dI0ekEOE
Lato sprzyja kreatywności, dlatego jesteśmy ciekawi, co jeszcze nam przyniesie. Póki co, życzymy wszystkim, aby nadchodzące urlopy naładowały akumulatory i pozwoliły wrócić z pełnią sił na kolejne wyzwania, które nas czekają.
Dobrych wakacji!
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni