Wybieracie się na wakacje? A może niedawno wróciliście z rajskiej wyspy? Dziś prezentujemy 7 kampanii wakacyjnych, które pokazują różne elementy wakacji, bez których nie wyobrażamy sobie wypoczynku: namioty, środki komunikacji miejskiej, imprezy, festiwale, autostrady, plaża, alkohol - czy uwiecznianie swoich wspomnień z wczasów.
Pierwsza kampania to konkurs na najlepsze zdjęcia z wakacji (https://ddob.com/twistyourself). Można przesyłać również swoje filmy. Internetowa platforma, która promuje jogurty pitne Twist, służy również do oddawania głosów na najlepsze prace - głosować mogą internauci oraz jury. Młodość i energia, która bije od tej kampanii oraz pozytywna kolorystyka, sprawiają, że naprawdę można poczuć się jak na wakacjach ;)
https://youtu.be/3GbGUk86SV4
Nowa kampania Play promująca strefę Play na festiwalu w Kostrzynie jest omnichannelowa - łączy działania online z offline. Koncept kampanii jest taki, że każdy bawi się tak jak lubi, może nawet czuć zimę w środku lata. To właśnie zimą w latach 80' odbywały się koncerty, które sprawiły, że Jurek Owsiak postanowił rozpocząć Woodstock Festival - i do takich korzeni festiwalu Play postanowił nawiązać. Kampania promowana jest przez najpopularniejszych polskich vlogerów, m.in. Red Lipstick Monster, czy ReZiego. Całość ma zachęcić uczestników festiwalu do uczestnictwa w działaniach na stoisku strefy Play. Powstała też specjalna platforma internetowa, na której znajduje się spot wideo oraz mapa strefy - playyourway.play.pl
https://www.youtube.com/watch?v=ObcYBkJDy-8
Lay's wyrusza w teren kultowym busem Volkswagen TS, prosto na projekcje kin letnich w całej Polsce! Bus pojawi się również jako mobilne studio muzyczne Lay's Summer Studio, gdzie chętni będą mogli nagrać swój letni utwór Lay's. Kampania również promuje dwa nowe produkty chipsów Lay's - smaki Grande Quesadilla oraz El Burgerro.
Koncept kampanii zakłada wiele środków reklamowych - m.in. działania w telewizji, w internecie, w social media oraz poprzez specjalne materiały POS. Zobaczcie spot z tego zamieszania:
https://www.youtube.com/watch?v=COpOL6WpKw8
To kampania społeczna zainicjowana przez firmę Jet Line, która ma zwrócić uwagę na częste zasypianie kierowców za kierownicą. Billboardy rozwieszone są przy drogach szybkiego ruchu przez całe wakacje. Według badań JetLine, Polacy najrzadziej w Europie robią sobie przerwy podczas jazdy za kierownicą oraz lekceważą swoją senność, a to właśnie ona jest powodem większości wypadków i śmierci na drogach. Termin kampanii nie jest przypadkowy, ponieważ to właśnie podczas wakacji obserwujemy wzmożony ruch na drogach i to właśnie wtedy jeździmy najdłuższe dystanse.
Kampania promuje nowe cukierki Mentosa z nadrukowanymi emotikonkami. Mają one zachęcać ludzi do poznawania innych oraz zachęcać do dzielenia się pozytywnymi uczuciami. Kampania ta będzie prowadzona w kurortach oraz w miastach wypoczynkowych. Działania zakładają współpracę z Radiem Eska i ich kampanią Eska Summer City w dużych miastach Polski oraz promocję na stoiskach Eski cukierków Mentos Say Hello, które mają promować jak najbardziej kreatywne dzielenie się swoimi emocjami. Ruszył też konkurs na najbardziej kreatywne odwzorowanie emotikony, w którym do wygrania są nagrody pieniężne. Pod koniec wakacji pojawi się też spot telewizyjny.
Wakacyjna kampania sklepów Decathlon promuje darmową dostawę do domu oraz namioty na każdą możliwą okazję - w końcu to my, konsumenci wybieramy, w jaki sposób chcemy czerpać przyjemność z campingu. Piękny, klimatyczny spot reklamowy pokazuje parę na bezludnej wyspie oraz rodzinę w lesie. W ten sposób Decathlon komunikuje, że ich namioty nadają się do każdych możliwych warunków terenowych i klimatycznych.
https://www.youtube.com/watch?v=VqMiuRhdZRc
To kampania społeczna, która ma na celu promowanie wśród młodzieży w wieku 12-17 lat trzeźwości podczas wakacji. Promowane są sporty i różne formy rekreacji i kreatywnego spędzania czasu. GCPU promuje również, żeby dzieci spędzały więcej czasu wśród zwierząt albo w gronie rodziny i przyjaciół, skupiając się na budowaniu relacji z innymi w sposób trzeźwy. Organizatorzy zachęcają do niesprzedawania alkoholu nieletnim w sklepach. Kampania promowana jest przez influencerów - m. in. tancerza z programu You Can Dance, kitesurferów, dzieci jeżdżących na rolkach, deskorolce. Działania prowadzone są w social media, poprzez plakaty, ulotki oraz wlepki. W tym roku kampanię wsparły również citylighty na przystankach autobusowych w Gdańsku.
Tego słonecznego dnia, zachęcamy do poszukania swoich wakacji - nawet w środku miasta!
Magdalena Skaźnik, Marketing Assistant
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni