Targetowanie behawioralne pozwala na dotarcie z reklamą do precyzyjnie wybranej grupy odbiorców deklarujących zainteresowanie konkretną grupą produktów lub usług. Polega na wykorzystaniu danych historycznych uzyskanych z tagowania poprzednich wysyłek i tym samym analizy zainteresowań internautów.
W czym pomaga targetowanie behawioralne?
Rozwiązanie to pozwala na dostosowanie oferty do zainteresowań odbiorców, tzn. można śledzić w co klikają nasi czytelnicy i tworząc kolejne mailingi wykorzystać tą wiedzę uzupełniając mailing o najbardziej poczytne treści.
Można także dosłać dodatkowe uzupełniające lub substytucyjne informacje subskrybentom w obrębie przejawianych przez nich zainteresowań, np. jeżeli ktoś kliknął w tag „motoryzacja” może będzie zainteresowany ubezpieczeniami komunikacyjnymi.
Takie przygotowanie treści powoduje, że internauci otrzymują reklamę dopasowaną do ich oczekiwań, co bezpośrednio przekłada się na większe zainteresowanie użytkowników.
Gdzie znaleźć tę funkcję?
Targetowanie behawioralne dostępne jest w drugim kroku wysyłki i działa podobnie jak geotargetowanie. Dla realizowanej wysyłki należy wybrać interesujący nas tag (grupę zainteresowań odbiorców) i zdefiniować częstotliwość klikania w niego. Przykładowo więc chcąc zrealizować kampanię mailingową promującą wypoczynek w górach wybieramy osoby, które kliknęły w tag "turystyka/wypoczynek" w okresie np. ostatniego kwartału i tylko do nich realizujemy nasz mailing.
Filtr ten pozwala łączyć tagi ale także skorzystać z alternatywy, czyli zrealizować mailing do osób, które klikały w jeden z co najmniej dwóch zdefiniowanych tagów. Po wybraniu interesujących nas tagów wystarczy sprawdzić zasięg mailingu i zrealizować targetowaną wysyłkę.
które moga Cię zainteresować
Bezpieczeństwo to obecnie podstawa każdej działalności online. A szczególnie ważna jest ona wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą rozliczenia finansowe. Właśnie dlatego z dumą informujemy, że nasz system afiliacyjny przeszedł rygorystyczne penetracyjne t...
Wprowadziliśmy nowe udoskonalenia do systemu, tym razem przedstawiamy: Globalną wyszukiwarkę, Widok sprzedażowy i raporty CSV, Nowe powiadomienia: powód nieważności, zaakceptowana kreacja oraz Nowy zakres statystyk "Pełny zakres".
Mamy dla Was naprawdę świetną wiadomość. Zredefiniowaliśmy sposób wyświetlania i zarządzania fakturami w systemie INIS oraz dodaliśmy nowe powiadomienia w panelu wydawcy!
Przeczytaj, co mówią o nas inni