Targetowanie jest funkcją, którą już od kilku lat można wykorzystywać przy wysyłce mailingów z systemu INIS. Nowością jest etap, w którym możemy definiować grupę docelową naszych kampanii.
Do niedawna targetowanie było możliwe na etapie wysyłki mailingu. Aktualnie ustalanie targetów dla danych rekordów znajduje się także w sekcji Adresy/Targetowanie.
Tworzenie targetów, czyli zawężanie grup docelowych jest możliwe dzięki filtrom. Można je stosować tylko i wyłącznie, gdy oprócz adresu e-mail w bazie znajdują się także dodatkowe cechy opisujące użytkownika, np. imię, płeć, wiek, data urodzenia.
Szczegółową instrukcję jak tworzyć targety w systemie INIS, przy wykorzystaniu filtrów znajdziesz w naszym FAQ >>
które moga Cię zainteresować
Bezpieczeństwo to obecnie podstawa każdej działalności online. A szczególnie ważna jest ona wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą rozliczenia finansowe. Właśnie dlatego z dumą informujemy, że nasz system afiliacyjny przeszedł rygorystyczne penetracyjne t...
Wprowadziliśmy nowe udoskonalenia do systemu, tym razem przedstawiamy: Globalną wyszukiwarkę, Widok sprzedażowy i raporty CSV, Nowe powiadomienia: powód nieważności, zaakceptowana kreacja oraz Nowy zakres statystyk "Pełny zakres".
Mamy dla Was naprawdę świetną wiadomość. Zredefiniowaliśmy sposób wyświetlania i zarządzania fakturami w systemie INIS oraz dodaliśmy nowe powiadomienia w panelu wydawcy!
Przeczytaj, co mówią o nas inni