W 1908 roku bramy fabryki w Detroit opuścił pierwszy egzemplarz Forda T, otwierając erę masowej motoryzacji. I chociaż idea auta jako 4 kół z kierowcą nie uległa zmianie przez kolejne sto lat, dzięki osiągnięciom inżynierii i informatyki samochody stawały się coraz bardziej bezpieczne i niezawodne. Dziś auto to komputer na kółkach, a pojazdy autonomiczne to jeżdżące superkomputery, które precyzyjnie poruszają się po zatłoczonym mieście. Jeszcze niedawno rakiety NASA wynosząc ludzi w kosmos, spadały bezpowrotnie do oceanu. Dzięki skupieniu na efektywności, dostępie do lepszych narzędzi i dziesiątkach testów, rakiety nośne SpaceX lądują z chirurgiczną precyzją także na pływających barkach. Olbrzymie zasoby wiedzy medycznej, poddane digitalizacji i wspierane przez oprogramowanie oparte o AI jak IBM Watson, pomagają dziś skutecznie lekarzom w stawianiu diagnoz i szybszym podejmowaniu trafnych decyzji.
Tak samo jest z naszymi kampaniami. W INIS nie tylko tworzymy nowe, ale przede wszystkim ulepszamy obecne rozwiązania. Liczy się efekt, a że branża nieustająco pędzi do przodu, my - marketerzy musimy dotrzymać jej kroku. Wspomniany efekt to słowo klucz, które pojawia się na każdym etapie planowania działań marketingowych, i choć kampanie stale ewoluują, to nastawienie na efekt pozostaje.
Każdy świadomy Klient wykorzystujący działania mailingowe chce osiągnąć konkretny cel. Najczęściej chce zwiększyć swoją sprzedaż w sklepie internetowym. Zatem jego głównym zamiarem jest trafienie do jak największej rzeszy odbiorów, którzy są jego potencjalnymi kupującymi. Kiedyś wystarczające było samo wysłanie masowej kampanii na skrzynki użytkowników, a następnie czekanie na efekt, który raz przychodził zaskakująco szybko, a innym razem nie przychodził wcale. Dziś trzeba precyzyjnie trafiać do odbiorców, bo liczy się każda dobrze wydana złotówka.
W INIS skutecznie trafiamy do skrzynek odbiorców. Jak to robimy?
1. Stawiamy na coraz bardziej precyzyjne kampanie – odpowiednio dobieramy grupy docelowe korzystając z szerokiego sposobu targetowania. Jak targetujemy?
2. Personalizujemy komunikaty – gdyż czasy masowej wysyłki już dawno minęły. Jak personalizujemy?
3. Działamy wielokanałowo - wykorzystujemy wiele kanałów dotarcia do klienta, stawiamy na programmatic, kampanie mobile czy reklamę natywną.
4. Kampanie napędzamy sztuczną inteligencją – wznosząc e-mail marketing na nowy poziom. Planując wysyłki korzystamy z algorytmu opartego na AI, dzięki czemu jesteśmy w stanie określić najbardziej efektywne grupy adresowe spośród kilkunastu milionów subskrybentów. Nasz algorytm na bieżąco analizuje szereg zmiennych i rekomenduje najlepsze rekordy do wysyłki kampanii. A dzięki optymalizacji częstotliwości wysyłek dla każdego pojedynczego użytkownika, zapewniamy maksymalną skuteczność kampanii, jednocześnie obniżając jej koszty.
Lope de Vega, wypowiadając słowa z powyższego cytatu miał sporo racji. Postęp to znaczy lepsze, a my w INIS przede wszystkim ulepszamy dostępne rozwiązania. Jeśli więc marzą Ci się precyzyjne kampanie e-mailingowe koniecznie napisz do nas na biuro@inis.pl, a my dobierzemy odpowiednie narzędzia i kanały do zrealizowania Twoich celów i potrzeb.
które moga Cię zainteresować
Miniony rok był niezwykle dynamiczny i pełen wyzwań, ale przede wszystkim przyniósł wiele sukcesów zarówno dla naszej sieci afiliacyjnej, jak i naszych wydawców. Wspólnie osiągnęliśmy imponujące wyniki, które napawają nas dumą i motywują do dalszego ...
Bezpieczeństwo to obecnie podstawa każdej działalności online. A szczególnie ważna jest ona wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą rozliczenia finansowe. Właśnie dlatego z dumą informujemy, że nasz system afiliacyjny przeszedł rygorystyczne penetracyjne t...
Vinted to popularna platforma, która umożliwia sprzedaż, kupno i wymianę używanej odzieży oraz akcesoriów. W ostatnich latach zyskała ogromną popularność w Polsce, co czyni ją atrakcyjnym miejscem do promocji swoich produktów. Reklamy na Vinted mogą ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni