Wkrótce możliwe będzie bezprzewodowe przesyłanie wiadomości na całym świecie w tak prosty sposób, że każdy człowiek będzie mógł mieć przy sobie i obsługiwać swój własny aparat.
Jak na czasy kiedy posługiwano się pojęciem radiowego telegrafu to brawurowa wizja! Nikola Tesla podzielił się nią w 1909 roku, o czym poinformowało pismo Popular Mechanics. Czytamy tam, że przedsiębiorca z Nowego Jorku będzie mógł zatelefonować do swojego biura w Londynie przy pomocy niedrogiego urządzenia o rozmiarach nie większych niż zegarek. Umożliwi ono nie tylko rozmowy, ale także transmisję muzyki, przemówienia polityków, wykłady naukowców, przesyłanie zdjęć do najdalszych zakątków świata. My dodalibyśmy jeszcze, że dzięki temu urządzeniu możliwe będzie prowadzenie kampanii mobilnych ;-)
Z tej zdolności do wybiegania myślą w przyszłość słynął Nikola Tesla. Legendarny wynalazca, posiadacz 300 patentów nie tylko z zakresu elektryczności, ale także technologii radiowej, o co procesował się z Marconim, który jako pierwszy zbudował radio. Moment, o którym myślał Tesla, nastąpił symbolicznie 3 kwietnia 1973 roku, gdy przez ważący 1,1 kg telefon Motorola DynaTAC przeprowadzono pierwszą publiczną rozmowę telefoniczną. Chociaż reszta jest historią, to my wybiegamy myślą do przodu, wykorzystując potencjał mobilnych kampanii dla klientów.
W INIS tworzymy skuteczną reklamę do użytkowników mobile. A jak to robimy?
Ale to nie wszystko! Biorąc pod uwagę, że aż 70 % ruchu w reklamie natywnej pochodzi z urządzeń mobilnych (MGID, 2020) oferujemy dynamicznie tworzone formaty reklamowe, personalizowane pod kątem zainteresowań i przyzwyczajeń użytkowników. Korzystamy z technologii, której algorytm dopasowuje w locie format i treść widżetu reklamowego, by nasi Klienci mogli przyciągać uwagę użytkowników, którzy przeglądają swoje ulubione strony na smartfonach.
A co z targetowaniem? Tym też się zajmujemy! Dzięki INIS mobile audience prezycyjnie docieramy do grup docelowych, pozyskując także wiele dodatkowych informacji, takich jak te, z jakich urządzeń korzystają użytkownicy czy też, w jakim miejscu przebywają.
Z kolei dzięki Geo Approach, czyli podejściu opartemu na lokalizacji - obecnej bądź historycznej, docieramy z komunikatem do osób, które przebywały w określonym miejscu w określonym czasie, lub znajdują się obecnie na wybranym obszarze, lub w danej strefie.
Jeśli chcesz się przekonać, że tak jak przewidywał Tesla, możesz dziś dotrzeć ze swoją ofertą prosto do urządzeń konkretnych użytkowników, odwiedź nas na www.inis.pl/kampanie-mobile bądź napisz na biuro@inis.pl, a my dobierzemy odpowiednie narzędzia i kanały do zrealizowania Twoich potrzeb.
które moga Cię zainteresować
Bezpieczeństwo to obecnie podstawa każdej działalności online. A szczególnie ważna jest ona wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą rozliczenia finansowe. Właśnie dlatego z dumą informujemy, że nasz system afiliacyjny przeszedł rygorystyczne penetracyjne t...
Vinted to popularna platforma, która umożliwia sprzedaż, kupno i wymianę używanej odzieży oraz akcesoriów. W ostatnich latach zyskała ogromną popularność w Polsce, co czyni ją atrakcyjnym miejscem do promocji swoich produktów. Reklamy na Vinted mogą ...
SEO (ang. Search Engine Optimization) to znane i szeroko stosowane podejście optymalizacyjne, mające na celu zwiększenie widoczności witryn w wyszukiwarkach. SXO (ang. Search Experience Optimization) jest natomiast stosunkowo nową koncepcją, łączącą ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni