Osiągaj 3x lepsze wyniki z kampanii e-mailingowych napędzanych sztuczną inteligencją
Powodzenie kampanii e-mailingowych w dużej mierze zależy od doboru grupy docelowej. Opieranie się tylko na wiedzy, intuicji i szczęściu osoby planującej wysyłkę nie jest najefektywniejsze. Wsparcie tego procesu możliwościami sztucznej inteligencji wynosi e-mail marketing na nowy poziom.
Jakie efekty daje włączenie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w proces planowania kampanii?
konwersji
wysłanych
wiadomości
z inwestycji
otwarć
osób klikających
Co zyskasz dzięki kampaniom
planowanym przez AI?
1. Odbiorcy zobaczą Twój e-mail
Na podstawie historycznych danych o otwarciach e-mailingu w poszczególnych dniach tygodnia i konkretnych godzinach, algorytm dobierze najwłaściwszy czas wysyłki dla każdego pojedynczego rekordu. Dokładnie wtedy, kiedy odbiorca Twojego e-maila, będzie mógł natychmiast go przeczytać.
2. Treści i kreacje dobrane bez pudła
Dzięki uczeniu maszynowemu, bazując na intencjach zakupowych i historii wysyłek algorytm dopasuje zarówno najwłaściwszy temat, zachęcający odbiorcę do otwarcia wiadomości, jak również przetestuje i wybierze odpowiedni wariant kreacji i przycisku CTA, dzięki czemu liczba przekierowań może wzrosnąć nawet o 40%.
3. Hiperpersonalizacja wysyłki
Z każdą kolejną przeprowadzoną wysyłką algorytm nabiera nowej wiedzy o odbiorcach zgromadzonych w bazach i wyciąga na ich temat wnioski z poprzednich działań. Ocena przypisanych im wartości wpływających na konwersję, pozwoli skierować idealnie skrojony e-mailing, do idealnie dopasowanej grupy odbiorców, z największym potencjałem zakupowym.
4. Zyskasz szersze grono klientów
Uczenie maszynowe pozwala na reaktywację użytkowników, którzy dotychczas nie wykonywali żadnych akcji, przez co wysyłka do nich wydawała się nieopłacalna. To zawężało znacznie spektrum klientów, którzy mogli zapoznać się z ofertą. Algorytm AI reaktywuje użytkowników ze skutecznością wyższą o 300% niż w przypadku tradycyjnej kampanii, i nie wpada w pułapkę stereotypizacji grupy docelowej.
5. Skuteczniejsza strategia wysyłki
Dzięki analizowaniu informacji o akcjach, zarówno tych wykonanych, jak i niewykonanych algorytm podejmie kroki zmierzające do maksymalizacji sprzedaży wśród całej grupy odbiorców, do których zainicjował wysyłkę. Dobierze przy tym właściwe środki i dopasuje parametry kolejnych wysyłek, tak by nakłonić również tych odbiorców, którzy nie skonwertowali za pierwszym razem.
Case Study
Wyniki kampanii zrealizowanej z użyciem AI
Ebook
Zobacz, jak sztuczna inteligencja zmienia e-mail marketing
Formularz
Zostaw kontakt, by porozmawiać o AI w Twoim biznesie
Dziękujemy za przesłanie formularza. Odpowiemy na Twoje zapytanie w najbliższym możliwym czasie.
Wystąpił błąd w trakcie wysyłania danych, proszę spróbować ponownie
Nasi partnerzy technologiczni:
Inspektor Ochrony Danych: Gniewosz Marciniak, adres e-mail: iod@inis.pl
© 2019 INIS Sp. z o.o. |
Jesteśmy częścią Grupy Kapitałowej Digitree Group |
Polityka prywatności